konstabel Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hai jeg har på en eller annen merkelig måte klart å fått noe klisete greier på cpu pinnsene vet noen hvordan eller hva en kan bruke får å få det vekk. jeg spør siden jeg regner ned det ikke er så lurt å skrape med noen fettete hender på den Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 er det kanskje kjølepasta du har klart å få på? eller var det der når du tok cpuen ut av sokkelen? skal ikke si noe helt sikkert , men regner med at du bare kan rense pinnene som på samme måte som på cpu kjernen... bruk en q-tipc, eller noe annet som ikke loer... ta på bittelitt rødsprit/isopropanol og gni det vekk... skal nok gå greit... ihvertfall det jeg hadde gjort Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 bruk en q-tipc, eller noe annet som ikke loer... Q-tips loer, ihvertfall hvis du skal bruke den på CPU-pinnene. Bruk heller noe som er litt hardere, tannkost passer vel bedre, dynk den i isopropanol først. Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke så mye kliss som dette håper jeg Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tannbørste og isopropanol? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Q-tips loer, ihvertfall hvis du skal bruke den på CPU-pinnene. Bruk heller noe som er litt hardere, tannkost passer vel bedre, dynk den i isopropanol først. joda det har du jo rett i ... klønete av meg Ikke så mye kliss som dette håper jeg HA HA HA *le hardt og ondt* kjølepasta på feil side er ikke å anbefale nei... seriøst les på den linken å få dere en god latter... han karen får TYN ass Endret 15. juni 2004 av klikko Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke så mye kliss som dette håper jeg hehe, dette MÅ jo være en spøk... INGEN kan være SÅ dumme! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Fikk du fiksa det eller? Jeg trur det hk har hvert svid før så har han bare gjort det for å fikse noe morsomt fant noen flere bilder.... Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) funka det. takker så meget edit: funker det med rødsprit og? Endret 15. juni 2004 av konstabel Lenke til kommentar
klikko Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 helst isopropanol men røsprit funker.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ikke så mye kliss som dette håper jeg Ha ha ha ha..... Det var morsom lesing! Huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå