Giss Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Skal ha med min HP Omnibook på bilferie og trenger strøm fra bilbatteri/lighter. Gode råd om ka eg bør kjøpe? Lenke til kommentar
snole Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 På laptopen skal det stå hvor mange volt du trenger. Evt står det på laderen. Mener at de fleste laptops bruker mere enn 12 Volt, men er mulig jeg husker feil. Lenke til kommentar
Reboot Wizard Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du trenger enten en adapter som konverterer 12 V til den spenningen den bærbare bruker. Slike adaptere leveres ofte av produsenten av laptopen, men de er uorginale å få også. De er som regel ikke helt billige, 1000,- og mer. Alternativt kjøpe en 12 til 220 V konverter. Disse koster fra 3-400,- og mere, avhengig av kapasiteten. Kan skaffes hos Clas Ohlson, ELFA og flere nettbutikker. Lenke til kommentar
Reboot Wizard Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kommer direkte fra Clas Ohlson. Der har de fått inn en konverter for 12 V til 15-22 V. Pris 398,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå