Gå til innhold

må ha hjelp til kabelstrømper..!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krympeslangen krymper når den blir utsatt for varme. Kutt til passende biter og sett dem der du vil ha dem. Så kan du varme dem forsiktig, slik at de krymper og fester seg skikkelig. Du kan f. eks. bruke varmluftpistol, hårføner eller brødrister.

Lenke til kommentar
Krympeslangen krymper når den blir utsatt for varme. Kutt til passende biter og sett dem der du vil ha dem. Så kan du varme dem forsiktig, slik at de krymper og fester seg skikkelig. Du kan f. eks. bruke varmluftpistol, hårføner eller brødrister.

prøvde hårføner jeg.. funka ikke i det hele tatt.. :roll: gikk over til ligther, "og da blei det fart i vellinga!" :thumbup:

Lenke til kommentar
prøvde hårføner jeg.. funka ikke i det hele tatt.. :roll: gikk over til ligther, "og da blei det fart i vellinga!" :thumbup:

Jeg må innrømme at jeg bare har prøvd med hårføner en eneste gang, og det tok vanvittig lang tid, så jeg gikk raskt over til brødristeren. Det greie med brødrister er at den står av seg selv, slik at du har to ledige hender. Dessuten er det lett å regulere varmen ved å flytte krympeslangen opp eller ned i den varme luften. :yes:

Lenke til kommentar
men jeg får liksom ikke biter av krympeslangen over drevkontakten.

liksom.. jeg gidder ikke å demontere hele dritten :p

Hmmm.. det hørtes merkelig ut! :hmm:

Jeg har ærlig talt ingen gode forslag til hvordan du kan løse det uten å ty til vold, men prøv på microplex-forumet. De pleier å være behjelpelig med det meste der. ;)

Lenke til kommentar

Did the iq drop when i was gone?

hvor mange måter er det mulig å tre på en krympestrømpe? Det er en smal sak å dra av kontakta, det eneste du trenger er en skrutrekker. Kjøper du for store strømper blir det stygt og de blir slappe etter en stund. Ergo de funker ikke.

Å er du for lat til å tre på strømpene får du bruke teip, når denna elekriker teipen har vært lenge nok på vil lime på teipen tyte ut i skjøtene der du har teipa å det ser ut som et helvete.

krympestrømper er tingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...