XtrubioR Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jeg var å bestilte sånne 12ømm kabelstrømper fra microplex med krympeslange.. men det er ett prob. som jeg ikke finner noe ut av.. HVORDAN fester jeg krympeslangene!!!?!?! Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Krympeslangen krymper når den blir utsatt for varme. Kutt til passende biter og sett dem der du vil ha dem. Så kan du varme dem forsiktig, slik at de krymper og fester seg skikkelig. Du kan f. eks. bruke varmluftpistol, hårføner eller brødrister. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Krympeslangen krymper når den blir utsatt for varme. Kutt til passende biter og sett dem der du vil ha dem. Så kan du varme dem forsiktig, slik at de krymper og fester seg skikkelig. Du kan f. eks. bruke varmluftpistol, hårføner eller brødrister. prøvde hårføner jeg.. funka ikke i det hele tatt.. gikk over til ligther, "og da blei det fart i vellinga!" Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 men jeg får liksom ikke biter av krympeslangen over drevkontakten. liksom.. jeg gidder ikke å demontere hele dritten Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 prøvde hårføner jeg.. funka ikke i det hele tatt.. gikk over til ligther, "og da blei det fart i vellinga!" Jeg må innrømme at jeg bare har prøvd med hårføner en eneste gang, og det tok vanvittig lang tid, så jeg gikk raskt over til brødristeren. Det greie med brødrister er at den står av seg selv, slik at du har to ledige hender. Dessuten er det lett å regulere varmen ved å flytte krympeslangen opp eller ned i den varme luften. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 men jeg får liksom ikke biter av krympeslangen over drevkontakten.liksom.. jeg gidder ikke å demontere hele dritten Hmmm.. det hørtes merkelig ut! Jeg har ærlig talt ingen gode forslag til hvordan du kan løse det uten å ty til vold, men prøv på microplex-forumet. De pleier å være behjelpelig med det meste der. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 men jeg får liksom ikke biter av krympeslangen over drevkontakten.liksom.. jeg gidder ikke å demontere hele dritten Kjøp deg elektro-teip i den fargen du skal ha! funker fett! vet om mange som har gjort det.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 jaau.. skal prøve.. takk for hjelpen iallefall =) Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 klipp den opp langs hele,,,tre rundt---sy Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 klipp den opp langs hele,,,tre rundt---sy har fortsatt til gode å putte noen sømmer inn i kabbisett mitt.. måtte i såfall vært sveisesømmer! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kjøp litt større krypestrømpe på clas ohlson. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Om du går på en elektrikkerbutikk og ber om vulkaniseringstape er det den beste, når du surrer den rundt vil den "smelte" sammen av seg selv og er faktisk minst like bra som krympestrømper . Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Did the iq drop when i was gone? hvor mange måter er det mulig å tre på en krympestrømpe? Det er en smal sak å dra av kontakta, det eneste du trenger er en skrutrekker. Kjøper du for store strømper blir det stygt og de blir slappe etter en stund. Ergo de funker ikke. Å er du for lat til å tre på strømpene får du bruke teip, når denna elekriker teipen har vært lenge nok på vil lime på teipen tyte ut i skjøtene der du har teipa å det ser ut som et helvete. krympestrømper er tingen. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Did the iq drop when i was gone? Juppz! hvor lenge er det du har den samme psu da? tror ikke min hadde overlevd lenge nok til at teipen skulle "slutte å funke" lissom.. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Når det blir varmt rundt den teipen så begynner teipen å "gli" det er hvertfall min erfaring å jeg har snylta mange elektriker teip ruller av bruttern opp gjennom åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå