Gå til innhold

Neon-Lys - AC Ryan Neon Bar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lysene som følger med, er hhelt greie de, men inverteren er en annen sak.. funker fett en liten stund, så "forsvinner" souund controllen, og er du like heldig som meg, får du en røykfylt pc.. ;) (må vel egentlig si at det kan skyldes trøtthet.. ikke gjør noe inne i kabisset kl 5 på morran på lan.. :roll: )

Lenke til kommentar
alt det du trenger følger med pluss en lydsensor som gjør at lyset blinker i takt med musikken hvis du vil :)

Supert, men jeg har bare hørt om folk som har kjøpt katodene til microplex, så da lurer jeg på om disse er noe å satse på..

Lyser de svakere enn microplex sine? ett eller annet negativt?

Skal bestille snart....

Lenke til kommentar

har totalt 6 lys i kabisset nuh(juletre, I know! ikke kommenter.. ;) )

2 blå(e) fra microplex, 2 uv fra komplett, 2 røde fra komplett... (strengt tatt ville jeg vel heller si rosa lys, men det er jo alle røde neonlye.. Prove me wrong! )

om de lyser mindre.. tjæj.. (funny ord! ;P) ikke merkbart i allfall... de blir litt varmere en microplex røra, men det er vel det eneste jeg har og utsette på dem..

(jeg fikk de for 120 spenn for alle 4 fra komplett! :green: )

bestill duh.. tror neppe du kommer til å angre.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha lys, kjøper du ikke UV... uv er bare en type lys som ikke lyser hvis du skjønner hva jeg mener.. :roll:

UV lyser kun opp andre ting, som f.eks "spygul" lakk osv.. grønt lyser som bare det, blått noe mindre, og rødt følger etter der igjen..

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha lys, kjøper du ikke UV... uv er bare en type lys som ikke lyser hvis du skjønner hva jeg mener.. :roll:

UV lyser kun opp andre ting, som f.eks "spygul" lakk osv.. grønt lyser som bare det, blått noe mindre, og rødt følger etter der igjen..

Ja jeg vet hvordan det funker, men det er stilig som f*** når du har masse uv-reaktive farger inne i kabinettet..

Noen som har bilde av en pc med vindu og blå eller grønne katoder?

Lenke til kommentar
google eller søk funksjonen er morsomme leketøy vet du... kan sikker sjekke noen "worklogs" også..

tror nok de fleste ville sagt blå!! (og siden jeg er de fleste, go for the blue one! :thumbup: )

Ja, det blir nokk blå..

Synd at de ikke har den på lager. Lurer på når de får inn igjen..

Skal ut å reise den 28. så jeg håper at jeg har rekker å montere å teste til da...

Lenke til kommentar

hmm.. 6 dager ikke helt bra nei.. de brukte 2 dager på non disker og skjermkortet mitt.. (lageret ligger i sandefjord, og jeg bor i sandefjord, men fikk de sendt til faren min i oslo, det brukte de 2 dag på.. :yes: )

men til vanlig, kan jeg bare sykle bort til lageret å hente det.. (hvis jeg er i humør til å sykle 30-40 min.. oppoverbakke..;))

Lenke til kommentar

Har nuh vært snill og målt opp for deg.. :)

fra 4 pins kontakten til av/på bryteren er kabelen ca 25cm , og fra av/på bryteren til inverteren er det ca akkurat det samme som på fra 4 pins kontakten, ergo 25 cm..

kabelen fra katodene til inverteren, de er ca 35 cm hver..

håper dette hjalp litt.. :thumbup:

edit: leif? - neinei.. bare alt annet! :p

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Har nuh vært snill og målt opp for deg..  :)

fra 4 pins kontakten til av/på bryteren er kabelen ca 25cm , og fra av/på bryteren til inverteren er det ca akkurat det samme som på fra 4 pins kontakten, ergo 25 cm..

kabelen fra katodene til inverteren, de er ca 35 cm hver..

håper dette hjalp litt..  :thumbup:

edit: leif? - neinei.. bare alt annet!  :p

Supert :thumbup:

Hvordan er det katodene festes opp da? Følger det med noe dobbeltsidig tape/borrelås lignende ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...