Talker Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Jeg har ikke hørt så mye om denne typen neon lys, noen som vet noe om de? Jeg skal bestille noe fra komplett og lurer på om jeg skal slenge med en sånn. Burde jeg? Er den bra? Følger alt du trenger med? Endret 15. juni 2004 av Talker Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 alt det du trenger følger med pluss en lydsensor som gjør at lyset blinker i takt med musikken hvis du vil Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 lysene som følger med, er hhelt greie de, men inverteren er en annen sak.. funker fett en liten stund, så "forsvinner" souund controllen, og er du like heldig som meg, får du en røykfylt pc.. (må vel egentlig si at det kan skyldes trøtthet.. ikke gjør noe inne i kabisset kl 5 på morran på lan.. ) Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 alt det du trenger følger med pluss en lydsensor som gjør at lyset blinker i takt med musikken hvis du vil Supert, men jeg har bare hørt om folk som har kjøpt katodene til microplex, så da lurer jeg på om disse er noe å satse på.. Lyser de svakere enn microplex sine? ett eller annet negativt? Skal bestille snart.... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 tror ikke det er så veldig stor forskjell på katodene Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 har totalt 6 lys i kabisset nuh(juletre, I know! ikke kommenter.. ) 2 blå(e) fra microplex, 2 uv fra komplett, 2 røde fra komplett... (strengt tatt ville jeg vel heller si rosa lys, men det er jo alle røde neonlye.. Prove me wrong! ) om de lyser mindre.. tjæj.. (funny ord! ;P) ikke merkbart i allfall... de blir litt varmere en microplex røra, men det er vel det eneste jeg har og utsette på dem.. (jeg fikk de for 120 spenn for alle 4 fra komplett! ) bestill duh.. tror neppe du kommer til å angre.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Da bestiller jeg da... Men så var det det da.. Fargen.. Hvilken skal jeg velge? Det blir vell grønn eller blå... Eller kansje UV? Jeg trur jeg trenger noen bilder av forskjellige farger, så jeg kan se hva jeg liker.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis du skal ha lys, kjøper du ikke UV... uv er bare en type lys som ikke lyser hvis du skjønner hva jeg mener.. UV lyser kun opp andre ting, som f.eks "spygul" lakk osv.. grønt lyser som bare det, blått noe mindre, og rødt følger etter der igjen.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis du skal ha lys, kjøper du ikke UV... uv er bare en type lys som ikke lyser hvis du skjønner hva jeg mener.. UV lyser kun opp andre ting, som f.eks "spygul" lakk osv.. grønt lyser som bare det, blått noe mindre, og rødt følger etter der igjen.. Ja jeg vet hvordan det funker, men det er stilig som f*** når du har masse uv-reaktive farger inne i kabinettet.. Noen som har bilde av en pc med vindu og blå eller grønne katoder? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) google eller søk funksjonen er morsomme leketøy vet du... kan sikker sjekke noen "worklogs" også.. tror nok de fleste ville sagt blå!! (og siden jeg er de fleste, go for the blue one! ) Endret 15. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 google eller søk funksjonen er morsomme leketøy vet du... kan sikker sjekke noen "worklogs" også.. tror nok de fleste ville sagt blå!! (og siden jeg er de fleste, go for the blue one! ) Ja, det blir nokk blå.. Synd at de ikke har den på lager. Lurer på når de får inn igjen.. Skal ut å reise den 28. så jeg håper at jeg har rekker å montere å teste til da... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 komplett bruker 2 dager fra bestillingen ligger inne til hentelappen ligger i postkassa di, så tror nok du kan rekke det.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 komplett bruker 2 dager fra bestillingen ligger inne til hentelappen ligger i postkassa di, så tror nok du kan rekke det.. seriøst 2 dager ? jeg har ventet snart i 6 dager på et nytt skjermkort lol Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hmm.. 6 dager ikke helt bra nei.. de brukte 2 dager på non disker og skjermkortet mitt.. (lageret ligger i sandefjord, og jeg bor i sandefjord, men fikk de sendt til faren min i oslo, det brukte de 2 dag på.. ) men til vanlig, kan jeg bare sykle bort til lageret å hente det.. (hvis jeg er i humør til å sykle 30-40 min.. oppoverbakke..) Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hvor lang er kablene fra inverter til katode? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ja men dette må jo noen vite.. Hvor lang kablene mellom katode og inveter er.. Noen tips om hvor jeg bør plassere katodene? Eller hvor jeg ikke bør plassere dem.. Kabinettet blir slik: Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Plasser en oppe og en nede, det er det beste vil jeg tro.. plasser de helt innintil døren slik at det lyser på HW'n din Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Har nuh vært snill og målt opp for deg.. fra 4 pins kontakten til av/på bryteren er kabelen ca 25cm , og fra av/på bryteren til inverteren er det ca akkurat det samme som på fra 4 pins kontakten, ergo 25 cm.. kabelen fra katodene til inverteren, de er ca 35 cm hver.. håper dette hjalp litt.. edit: leif? - neinei.. bare alt annet! Endret 16. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Har nuh vært snill og målt opp for deg.. fra 4 pins kontakten til av/på bryteren er kabelen ca 25cm , og fra av/på bryteren til inverteren er det ca akkurat det samme som på fra 4 pins kontakten, ergo 25 cm.. kabelen fra katodene til inverteren, de er ca 35 cm hver.. håper dette hjalp litt.. edit: leif? - neinei.. bare alt annet! Supert Hvordan er det katodene festes opp da? Følger det med noe dobbeltsidig tape/borrelås lignende ting? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 følger med no crappy dobbelsidig tape til de.. holder vel ikke så utrolig lenge lissom.. (jeg bruker strips, funker uuutmerket! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå