Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Noen som har et script slik at linkene blir svarte og med mouseover blir de grå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Noen som har et script slik at linkene blir svarte og med mouseover blir de grå? http://www.absentvoid.com/index.php?sectio...ng1#linkstyling Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Kunne du laget et til meg? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) a { color: black; } a:hover { color: #666; } Et typisk kafèspørsmål? Endret 15. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kunne du laget et til meg? IMO burde du lese og forstå - men OK... a { color: #000; } a:hover { color: #ccc; } veldig basic Lenke til kommentar
andesh Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis du vet hvordan du bruker ekstern css fil. a{ color: #000000; } a:hover{ color: #farge; text-decoration: none; } Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kunne du laget et til meg? Det er allerede laget. Les nøye gjennom sida du fikk servert.. Tips: Du kan spørre om slike ting i samme tråd som siste spørsmålet, da det siste var postet for ikke så lenge siden.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Men skal det ikke være noe script greier rundt? Og skal den stå mellom head taggene? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) 1. Men skal det ikke være noe script greier rundt?2. Og skal den stå mellom head taggene? 1. Niks. Den vil påvirke alle linker, med mindre den enkelte link er angitt en spesiell klasse/id. 2. Den skal stå i CSS-stilarket. Regner med du bruker det? Endret 15. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Nei bruker ikke noe css stil ark desverre. Men noen som har et jeg kan legge mellom head? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nei bruker ikke noe css stil ark desverre. Men noen som har et jeg kan legge mellom head? http://www.absentvoid.com/index.php?section=tutorials/basic <= Les og lær! Er greiast å ha alt i et eksternt stilark.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nei bruker ikke noe css stil ark desverre. Men noen som har et jeg kan legge mellom head? Hvorfor ikke sette seg ned og LESE og lære ting enn å be andre gjøre hele jobben for deg? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 ingen som kunne laget det for meg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) ingen som kunne laget det for meg... Kan du ikke lese? Eller? Hva har vi som faktisk kan dette gjort? Har vi spurt etter alt? Vi har lest oss til kunnskapen. Endret 15. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Svar gutten FFS... Det er vel så irriterende å se tre oppfordringer til å lære det, UTEN å svare på spørsmålet. Fra spøk til revolver <head> <style> a { color: #000; } a:hover { color: #666; } </style> </head> Style-taggen skal altså stå mellom <head> og </head> Endret 15. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (jeg vil ha mat! lag mat til meg mr.berg! og nei, jeg vil ikke lære å lage mat!) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (jeg vil ha mat! lag mat til meg mr.berg! og nei, jeg vil ikke lære å lage mat!) Han spør et spørsmål, og et forum er til for å spørre, få hjelp, og hjelpe selv. Om han vil lære det, er opp til han, og uansett holder det med én oppfordring til dette. BTW: Mitt nick er ei mr.berg, men Mr.Berg. Takk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 IMO er det best at folk lærer sjøl, og forstår ka dei faktisk gjør, istede for å få andre til å gjøre ting for seg. Man blir ikkje flink av å aldri prøve sjøl - og nettopp av den grunn vil eg egentlig ikkje hjelpe fyren når han er så lite mottagelig for god hjelp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 IMO er det best at folk lærer sjøl, og forstår ka dei faktisk gjør, istede for å få andre til å gjøre ting for seg. Man blir ikkje flink av å aldri prøve sjøl - og nettopp av den grunn vil eg egentlig ikkje hjelpe fyren når han er så lite mottagelig for god hjelp. Helt enig. Men jeg mener og at man må kunne svare på (les:) gjentatte spørsmål, istedenfor å syte over at noen ikke gidder å lære seg CSS/HTML. Jeg orker ikke skrive mer om dette, men husk også å ikke bare mase om at alle andre skal lære seg alt mulig innen webdesign, ikke alle trenger dette. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Uansett takk Mr.Berg;) Men hva synes dere om denne siden www.javaonline.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå