Anders81 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) #emnetittel endret. Bruk en som beskriver emnet best mulig!# I går formiddag installerte jeg CS:CZ som kommer med bundelen til Sapphire. For å skaffe CD-Key må du først registrere deg hos ATI, deretter fikk jeg en mail med en link jeg skulle trykke, trykket og fikk opp en side hvor det sto at registreringen nå er velykket. Men, har enda ikke fått noen cd-key.. Føler at det uansett er tull å måtte registere seg får å kunne spille spill som kommer i bundle, spesielt når de ikke gidder å sende ut en CD-key.. Aner ikke hvor jeg nå skal henvende meg, null informasjon om dette noensteds, spørsmål skulle ifølge mailen fra ATI rettes til Steam-produsentene. Dette er jo selvsagt tøv de har naturligvis ingenting med utdeling av ATI-nøkler å gjøre. Noen tips? Det er ikke selve spillet som er så viktig for meg, men jeg føler meg allikevel lurt av Sapphire/ATI.. Endret 16. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har akkurat det samme problemet.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 du skal henvende deg til dem du kjøpte kortet av. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hvilket kort er det vi snakker om her? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Da sender du selvfølgelig en mail til Sapphire siden det er det som har laget kortet ditt, og står for bundelen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Sitter med en følelse av at Sapphire ikke er av de med renest mel i posen... *Være glad for at jeg kjøpte PowerColor* Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 haha da er sikkert cd keyen brukt da siden den ikke virker Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Neh, fikk den til å virke, idiotisk system.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå