leoss Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har tenkt å kjøpe dette kabinettet til fordel for det gamle jeg kjøpte på clasohlson i fjor, http://www.qtec.info/products/product.htm?...r=13478&specs=1 Har noen erfaringer med dette? Bruker 2-3 disker, et optisk drev, har grei strømforsyning fra før, og har at Abit NF-S 7 v2.0 HK. Støy og kjøling er jeg opptatt av, kjekt med USB og lydkontakter i front. Leoss Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) sikkert bra den MEN får alle del ikke kjøp q-tec psu. q-tec psu = dokvalitet.. bra det ikke følger med psu da. edit: så nå at du skrev at du hadde psu Endret 15. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) offtopic: skal lage film snart har jeg funnet ut... "Q-tec, drømmer vs virkelighet!" Noen stikkord er: pistol, rifle, hagle, politi-indratt balltre(Doh! "Våpen" du lissom... mye rart politiet kan beskyle deg/ditt for i fylla.. ) men i allefall.. det som skal dø, er en 400w Q-tec psu! lover at det skal kommer "Worklog" Endret 15. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
leoss Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jada, har egen psu som er stabil og fin. Får vel kjøpe meg runde ide-kabler også, nå som jeg får vindu på saken. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 offtopic: skal lage film snart har jeg funnet ut... "Q-tec, drømmer vs virkelighet!" Noen stikkord er: pistol, rifle, hagle, politi-indratt balltre(Doh! "Våpen" du lissom... mye rart politiet kan beskyle deg/ditt for i fylla.. ) men i allefall.. det som skal dø, er en 400w Q-tec psu! lover at det skal kommer "Worklog" ha ha ha ha gleder meg tett!!! til trådstarter : q-tec er kjent for møkka kvalitet! så bare tenk på det Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har en q-tec psu i filservern. og jeg får støt hver gang jeg tar i kabinettet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har et nesten likens kabinett stående, det er et helt greit kabinett det der altså Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Mener å ha hørt at det kabinettet der ikke er 100 % ATX. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kabinettet er brukbart, ikkje meir. Om støy er ein viktig faktor, hadde eg ikkje kjøpt det kabinettet. Lenke til kommentar
leoss Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Står i stuen nå. Følgte med katodelys også. JAja, får håpe vi ikke når 40 dB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå