arnosmith Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) når jeg overklokker en del, og dereetter starter et spill, slår den seg plutselig av. Dette er normalt og betyr den er ustabil (kan alt om dette) men når jeg slår den på igjen, møter en merkverdig melding meg i windows... som sier det er noe galt med grafikk-kortet eller noe.. forstår det ikke helt. Her er et bilde av feilmeldingen: ERROR (PS: stort bilde....) Noen som vet hva som er galt? ha jeg kan gjøre? eller om det bare er sånt tull som kommer... edit: stort bilde Endret 15. juni 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har du klokket kjerm korte ditt kansje? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ser ut som du har problemer med driveren til skjermkortet ditt ja.......I så fall kan du prøve å reinstallere driveren......og har du klokka skjermkortet ditt så har du antakelig årsaken der........ Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 nei, har ikke klokka skjermkortet... error beskjeden kommer kun etter klokking av prosessor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå