aklla Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 har fått 80 sider med teori å lære meg nå, må lære ALT, må starte litt på nytt, jeg går pomse(jeg gikk yong når jeg trente), pomse er det mønsteret vi må lære, sammen med de som har hvitt belte, men trener alt det andre sammen med de med samme grad. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Oida...har dere teori også...hjelpes...Hva går den teorien ut på? Lykke til i alle fall! Vi har det at vi må lære oss de forskjellige kastene, holdegrepene,kvelingene og armbendene på Japansk. Dvs hva de heter på japansk...Det er litt værre. Må kunne det til graderingen. Og andre ord og uttrykk.. Så jeg har begynt å lese litt.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 teorien er det vi skal kunne, bare at det er skrevet ned, må også kunne alle navnene på koreansk.. går dere ingen mønster?? til gradering har vi: 2x mønster (2 forskjellige) sparring(kamp) 6 teknikker mønsterene skal gjøres samtidig med de andre, uten feil Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Dette må jeg kunne til grønt belte. Grønt belte Vi går ikke noe mønster. HVis jeg forstår deg rett mht til mønster, så har vi noe som heter kata. Det må en først kunne til svart belte, tror jeg. Det er sånn at en må kaste helt perfekt, lande på en spesiell måte, og reise seg opp på en spessiell måte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå