CarinaE Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg ble Klubbmester i Judo. I kombinert ungdom/junior klasse! Det var artig. Første klubbstevne jeg er med på, og 2 stevnet totalt... Måtte bare dele det med noen! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Gratulerer! kjempebra *savne tiden jeg drev med slikt* Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takker Er kjempe gøy å drive med judo. Gjorde det for to år siden også, men tok en puase, og startet nå igjen..Er faktisk mye morsommere enn fotball, og det vill jeg igrunn aldri trodd (har spillt fotball i 10 år). Dog er det en tøff sport, senest på onsdag kom jeg hjem med DEN veranda leppa (som forøvrig ser stortsett normal ut nå, heldigvis), etter å ha kjørt kneet mitt i leppa..+6-7 blåmerker og 2-3 brannsår..Hehe, men artig er det! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 har tenkt en stund på å starte, drev ikke med judo, men med Tae Kwon Do... drev også litt med karate for en god stund siden... får vel prøve å starte igjen med Tae Kwon Do i løpet av sommeren Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 joda, startet i går og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Cheerleading er den tøffeste sporten uansett... Men innihelvete for noen blåmerker jeg kommer hjem med av og til Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 joda, startet i går og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene Må du starte på "bunnen" igjen. Altså starte på en lavere grad? jeg slapp det akkurat. På judoen her har de en grense på ca 2 år. har du vært borte mer enn det, må en starte på nytt igjen... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er faktisk mye morsommere enn fotball, og det vill jeg igrunn aldri trodd (har spillt fotball i 10 år). Det er utrolig hvor mye som er morsommere enn fotball skal du se Jeg sluttet på fotball for 1,5 år siden og begynte på friidrett isteden. mye morsomere og et utrolig mye bedre miljø Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 joda, startet i går og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene Må du starte på "bunnen" igjen. Altså starte på en lavere grad? jeg slapp det akkurat. På judoen her har de en grense på ca 2 år. har du vært borte mer enn det, må en starte på nytt igjen... neida, har startet der jeg sluttet, har 1 grad under det jeg hadde sist, skal hoppe opp til den når jeg føler meg klar for det... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Det er utrolig hvor mye som er morsommere enn fotball skal du se Jeg sluttet på fotball for 1,5 år siden og begynte på friidrett isteden. mye morsomere og et utrolig mye bedre miljø Hehe...jeg gikk også på friidrett, men det er rundt 6 år siden.Men gruppa ble oppløst. Sist gang jeg gikk på judo, så ofra jeg judoen fremfor fotballen. Har litt lyst til å starte på fotball igjen, men da må jeg ofre Judoen, og det er ikke aktuelt nå. Så da blir det nok ikke mer fotball på meg, ihvertfall ikke på samme nivå. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 joda, startet i går og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene Må du starte på "bunnen" igjen. Altså starte på en lavere grad? jeg slapp det akkurat. På judoen her har de en grense på ca 2 år. har du vært borte mer enn det, må en starte på nytt igjen... neida, har startet der jeg sluttet, har 1 grad under det jeg hadde sist, skal hoppe opp til den når jeg føler meg klar for det... så bra at du ikke må starte helt på bunnen igjen, hadde vært litt kjedelig. Hva slags grad har du, forresten? Jeg har 4 kyu, dvs oransje... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg har 5 cup(grønnt m. blått stripe), men bruker 6 cup(grønnt) nå Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Hvordan er det i forhold til gradene? nederst, midt på eller øverst..? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 det samme lurer jeg på med judo men her kommer det 9 cup: hvitt med gul stripe 8 cup: gult 7 cup: gult med grønn stripe 6 cup: grønnt <--- dette bruker jeg 5 cup: grønnt med blå stripe <--- im here 4 cup:blått 3 cup:blått med rød stripe 2 cup:rødt 1 cup:rødt med svart stripe 1 dan: svart 2 dan: svart osv helt til 9 dan er ikke så bra altså... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Cheerleading er den tøffeste sporten uansett... Men innihelvete for noen blåmerker jeg kommer hjem med av og til Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Da er vi på samme nivå omtrent da. 5kyu/mon= gult 4 kyu/mon=oransj (her er jeg. får velgradert til grønt i løpet av høsten engang) 3kyu/mon=blått 2kyu/mon=brunt 1dan=sort så går dan helt til 10, og da får du vistnok rødt belte med hvite striper tror jeg. Når du er under 16 så har du de samme gradene, bare med hvit stripe, da har du mon grad. og har ikke lov til å ha armbend eller kveling. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 har faktisk en hvit stripe for de som er under 16 vi også, men det er ingen forskjell på teknikkene... det er cup hos alle, også de under 16 og kveling har jeg aldri drevet med, det er ikke slikt i tae kwon do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå