Gå til innhold

Jeg ble klubbmester i helgen!

CarinaE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :yes: Er kjempe gøy å drive med judo. Gjorde det for to år siden også, men tok en puase, og startet nå igjen..Er faktisk mye morsommere enn fotball, og det vill jeg igrunn aldri trodd (har spillt fotball i 10 år).

Dog er det en tøff sport, senest på onsdag kom jeg hjem med DEN veranda leppa (som forøvrig ser stortsett normal ut nå, heldigvis), etter å ha kjørt kneet mitt i leppa..+6-7 blåmerker og 2-3 brannsår..Hehe, men artig er det!

Lenke til kommentar
joda, startet i går :D

og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene :blush:

Må du starte på "bunnen" igjen. Altså starte på en lavere grad?

jeg slapp det akkurat. På judoen her har de en grense på ca 2 år. har du vært borte mer enn det, må en starte på nytt igjen...

Lenke til kommentar
Er faktisk mye morsommere enn fotball, og det vill jeg igrunn aldri trodd (har spillt fotball i 10 år).

Det er utrolig hvor mye som er morsommere enn fotball skal du se :)

Jeg sluttet på fotball for 1,5 år siden og begynte på friidrett isteden.

mye morsomere og et utrolig mye bedre miljø :)

Lenke til kommentar
joda, startet i går  :D

og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene  :blush:

jeg slapp det akkurat. På judoen her har de en grense på ca 2 år. har du vært borte mer enn det, må en starte på nytt igjen...

neida, har startet der jeg sluttet, har 1 grad under det jeg hadde sist, skal hoppe opp til den når jeg føler meg klar for det...

Lenke til kommentar
Det er utrolig hvor mye som er morsommere enn fotball skal du se :)

Jeg sluttet på fotball for 1,5 år siden og begynte på friidrett isteden.

mye morsomere og et utrolig mye bedre miljø :)

Hehe...jeg gikk også på friidrett, men det er rundt 6 år siden.Men gruppa ble oppløst. Sist gang jeg gikk på judo, så ofra jeg judoen fremfor fotballen. Har litt lyst til å starte på fotball igjen, men da må jeg ofre Judoen, og det er ikke aktuelt nå. Så da blir det nok ikke mer fotball på meg, ihvertfall ikke på samme nivå.

Lenke til kommentar
joda, startet i går  :D

og de har byttet alt det jeg drev med ut med noe annet, kan ingenting lengre utenom teknikkene  :blush:

neida, har startet der jeg sluttet, har 1 grad under det jeg hadde sist, skal hoppe opp til den når jeg føler meg klar for det...

så bra at du ikke må starte helt på bunnen igjen, hadde vært litt kjedelig. Hva slags grad har du, forresten? Jeg har 4 kyu, dvs oransje... :yes:

Lenke til kommentar

det samme lurer jeg på med judo :p

men her kommer det

9 cup: hvitt med gul stripe

8 cup: gult

7 cup: gult med grønn stripe

6 cup: grønnt <--- dette bruker jeg

5 cup: grønnt med blå stripe <--- im here

4 cup:blått

3 cup:blått med rød stripe

2 cup:rødt

1 cup:rødt med svart stripe

1 dan: svart

2 dan: svart

osv helt til 9 dan

er ikke så bra altså...

Lenke til kommentar

Da er vi på samme nivå omtrent da.

5kyu/mon= gult

4 kyu/mon=oransj (her er jeg. får velgradert til grønt i løpet av høsten engang)

3kyu/mon=blått

2kyu/mon=brunt

1dan=sort

så går dan helt til 10, og da får du vistnok rødt belte med hvite striper tror jeg.

Når du er under 16 så har du de samme gradene, bare med hvit stripe, da har du mon grad. og har ikke lov til å ha armbend eller kveling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...