Fragletrollet Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hva syntes dere om dette spillet? Syntes det var skikkelig moro jeg Endret 15. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Aldri prøvd det, hva går det ut på? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Det finnes i Steam. Det er Gordon som løper rundt som supermario Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det finnes i Steam. Det er Gordon som løper rundt som supermario Veldig artig spill det! Hadde vært enda fetere om det hadde kommet ut til Game Boy! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Codename Gordon er HL2 i 2D grafikk, har jeg merket! Du slosser mot disse rare soldatene og kjører bilen som man ser på HL2 videoene. Jeg syntes det var kjempe artig i begynnelsen, men etter hvert (da jeg merket at det ikke var noen save funksjon) ble det litt tamt å gå igjennom første, andre, tredje level osv om og om igjen... Endret 19. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Joa, det var gøy det. Men som MeTa][iC sier mangler det save funksjon, og da ble det ikke så gøy i lengden . Og musikken i menyen er jo artig Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Joa, det var gøy det. Men som MeTa][iC sier mangler det save funksjon, og da ble det ikke så gøy i lengden .Og musikken i menyen er jo artig Og sangen kan du laste ned her! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Codename Gordon var sånn halvmorsomt... Men som sagt; savnet en save-funksjon Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Var et kjedelig spill....... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) In the interview it is confirmed by Tim that there will be further updates to Codename Gordon, which will eventually include an extra bonus game. More interestingly however, when Gabe Newell was asked about the status of Half-Life 2 he said: It's in great shape. We anticipate delivering it to Vivendi in August. http://www.halflife2.net hehe, har aldri prøvd det. Bare leste litt forskjellige tråder her og fikk med meg dette. Kanskje en savegame funksjon. Nå har bare håpe => Endret 20. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Igrunnen vanvittig enkelt, springer bare gjennom alt og samler opp granater som du hiver på Strideren, tar bare et par minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå