Furyfax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Må bestille før kl1300! Står mellom Volcano 12 eller Zalman CNPS7000A-Cu CPU vifte, HK mitt er ABIT NF7-S V 2.0 og CPU : AMD XP-m 2400+ 35W Denne skal overklokkes heftigt og vil ha enten Volcano 12 eller Zalman viften? er det noen som har anbefaling mellom disse ? Hvilken kjøler mest ? ser at zalman har større vifte tror eg. Vet ikke om dette betyr så mye men. Haster litt så kjappe og gode svar er å foretrekke. Mvh Paul Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Siden begge er tunge vil det bære p ånoen problemer ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Vet at klokken er 14:47, men om det er den store Zalman-vifta du skal ha, bør du sjekke at det er fysisk plass til den. Ikke alle HK klarer å få plass til den. Siden begge er tunge vil det bære p ånoen problemer ? Ikke gjør store krumspring med pcen, så skal det gå greit... Endret 15. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Gå for Zalman'en. Har den selv og den kjøler vanvittig bra Lenke til kommentar
Intel Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har zalman sin jeg og, kjempe bra bortsett fra at den samler mye støv. Men den er kjempe bra vist du skal overklokke. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har tenkt å kjøpe den nye modellen av Zalman kjøleren, 7700. Håper den passer på hovedkortet Om ikke så blir det vel 7000. Med andre ord, gå for Zalman! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå