Guffen Duck Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Trenger en testpark på 3-4 maskiner. Lurte litt på å bruke vmware desktop da jeg har lisens på denne. Noen som har testet dette på en AMD 64, noe ytelse osv. Trenger en spec på en AMD 64 + hovedkort og ram. Dette skal ikke klokkes, men være stabilt. Pris er viktig da dette er ikke en kritisk server. Taker for all hjelp Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Min erfaring med VMWARE er bare bra, et geinalt verktøy så lenge man har en godt konfigurert maskin å kjøre dette på, med MASSE ram. Ta et hovedkort som f.eks. har det nyeste "250GB" chipsettet fra Nvidia, dytt inn minimum 2GB ram og kjøp den AMD64 cpu`en du har råd til. Kjørt vmware på en latop med 1GB ram, funker greit så lenge det ikke kjøres med fler en 2 virtuelle maskiner på den. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Takker tenkte på noe av det samme. Burde jeg kjøpe en fx server og heller mere ram? Må ha minst 4 maskiner samtidig. Lenke til kommentar
Lucifer244 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Min erfaring med vmware, er at jo mer ram du har jo bedre. Lenke til kommentar
Lucifer244 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som kan si hva jeg gjør feil med signaturen min? Skulle gjerne hatt den i størelse stor, og grønn farge, men det funker dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå