Eplejus Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Jau da, adsl linja mi skulle lissom vært aktivert den 23. oktober, men nei da, seff klarte en eller annen idiot og gjøre no shit slik at linja mi ikke funker, har ringt inn til telenor kundeservice enn 5-6 ganger nå og får vite at det er en "kabelfeil i sentralen" og at det burde vært fikset iløpet av kvelden....de har det sagt hver gang jeg har ringt. Hva i hautohelveto er det telenor driver med? skal det lissom ta nesten 2 uker og fikse noe som jeg har blitt fortalt en en liten kabelfeil i sentralen og som burde vært fikset iløpet av 30 min. Telenor er rett og slett svakt...om det ikke funker på mandag så sier jeg opp alt som har med telenor å gjøre og bytter til bluecom. Hurra for telenor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 venter selv på ASDL...only time will show. har gått litt lenger tid enn det skulle. håper det blir fiksa snart. Lenke til kommentar
lampelys Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 har adsl fra telenor samt noen kamerater av meg som ALDRI har hatt problemer med noen form for feil/service... Fatter ikke denne whininga om telenor hele tiden Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Telenor feilkobla i sentralen da de oppgraderte til meg, det er vist snakk om inkompetente teknikkere i enkelte omeråder. Heldigvis fikk jeg fiksa det på samme dag. Dagen etterpå oppgraderte dem server, og linja var nede en hel dag, gøy når man nettopp har fått ny linje. NGT er vel ikke uten problemer heller.. Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 3. november 2001 Forfatter Del Skrevet 3. november 2001 Quote: On 2001-11-03 16:07, slakt skrev:Telenor feilkobla i sentralen da de oppgraderte til meg, det er vist snakk om inkompetente teknikkere i enkelte omeråder.Heldigvis fikk jeg fiksa det på samme dag. Dagen etterpå oppgraderte dem server, og linja var nede en hel dag, gøy når man nettopp har fått ny linje.NGT er vel ikke uten problemer heller.. nettopp feilkobling i sentralen som har skjedd hos meg også, men her har de fremdeles ikke fiksa problemmet selv om det har gått snart 2 uker nå =( Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Lampelys! Fatter du at det er flere enn deg og dine kamerater som har Telenor-ADSL? Kansje det går et lys opp for deg! :razz: Jeg har kun hatt problemer med Telenor-ADSL, det tar rett og slett for lang tid å ramse opp alle de unødvendige og talentløse problemene de har skapt for meg, siden jeg fikk det installert... Heldigvis finnes det forum hvor jeg kan formidle mine erfaringer, sånn at andre kan ta det i betraktning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå