Fa^Xe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 i den siste uka har linja blitt skikkelig ustabil. går fra 88,9 kb/sec til 2 kb/sec og oppover igjen. jeg har reboota router ett par ganger osv. det er telenor jeg har som oppratør ville blitt happy for litt hjelp mvh Fa^Xe Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Sjekk for virus og spyware, hvis du ikke finner noe så ta kontakt med ISP Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 i den siste uka har linja blitt skikkelig ustabil. går fra 88,9 kb/sec til 2 kb/sec og oppover igjen.jeg har reboota router ett par ganger osv. det er telenor jeg har som oppratør ville blitt happy for litt hjelp mvh Fa^Xe mm, jeg også.. sliter spes med online spilling, hvor jeg blir disconntecta Har sendt mail om det, og hvis du sjekker på driftsmeldingene til telenor, så kanskje du finner svarene dine der. Personlig har jeg fått en mye mer stabil linje, etter at jeg fulgte det som stod på denne siden. Etter å ha satt en fast Ip, er linja mye mer stabil! lykke til Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 takk for hjelpen men det funka ikke det som sto på den sia da fant ikke nettverket noe router Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva slags modem har du? Zyxel 600 er kjent for å bugge en del... timtowtdi Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hva slags modem har du? Zyxel 600 er kjent for å bugge en del... timtowtdi har et speed tuch home alcatelle elns Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 takk for hjelpen men det funka ikke det som sto på den sia da fant ikke nettverket noe router ring telenor og klag.. mulig ruteren din står for fall prøv å starte ruteren på nytt, kan hende det hjelper Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Personlig har jeg fått en mye mer stabil linje, etter at jeg fulgte det som stod på denne siden. Beklager, denne siden finnes ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå