nerd-light Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei, har en standard tundra 1557 p, fra psdata, se nærmere specs i profilen min. Nå har det seg sånn at trackmania at trackmania nekter kjøre på maskinen. Både fullversjonen og demoen nekter å kjøre på maskinen, dette dreier som den nyeste powerupversjonen, som nettopp har kommet til norge. De vil ikke kjøre i safe mode engang. Fullversjonen regnet jeg med ville bli litt kranglete, men når ikke demoen virker engang. Jeg har de nyeste skjermdriveren fra omega og alt annet er up to date. Det merkelige er at den kjører uten problemer på den gamle pcen min fra 1999. Er litt frustrert ja, noen som har borti de samme problemene ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Eneste jeg kommer på er at jeg også har hatt problemer med å kjøre spill på bærbar PC, de vil rett og slett ikke. Ofte skyldes det at bærbare pcer har dårlige skjermkort. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 tror ikke det er problemet her, kjører både far cry og ut 2k4, relavtivt greit, og de er endel mer krevende enn trackmania mvh nerd-light Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har du har prøvd å tweake litt på grafikkinnstillingene? ATI og Trackmania er ingen god kombinasjon, men med litt lavere innstillinger så pleier det å virke. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 man kan vel ikke få lavere innstillinger når man krysser av for safe mode i den setup boksen, men selv i safe vil de ikke virke for å gjenta meg selv , men har gitt opp til å få det til å virke på tundraen i første omgang, har vel innsett at de kanskje trengs en kraftig opprenskning/formatering, men vet ikke om jeg vil ofre så mye arbeid for et spill, som kanskje ikke heller virker etter formateringen. Sendte et spørsmål til support om problemene, men fikk ikke noe vettugt svar, men men det var jo svensk support så jeg forventet ikke så mye hehe Spiller det på 1999 maskinen min og det går relavtivt greit inntil videre. Arrgh litt frustrert jaja verden er urettferdig mvh nerd-light Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 pass på å ha directx 9.b innstalleert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå