alba Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 "alle" klager over at ixus (400, 500) er treig i zoom og fokusering. Lurer på om dette er noe som gjelder lille ixus i også?? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det er vel primært zoomen som er treg og den har du ikke i Ixus i. Men kan ikke si at jeg har opplevd det som noe problem (har Ixus 400), og skal man ta 'actionbilder' der et halvt sekund fra eller til er avgjørende så bruker man vel uansett ikke kompaktkameraer... Endret 15. juni 2004 av Shimano Lenke til kommentar
alba Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 slik jeg har forstått det på de som skriver i forumet her, er det ikke bare zoomen som er treg, men også fokuseringen (på ixus 400/500). det kan være irriterende. bodern'n fikk sony dsc p100 i posten i dag, har ikke prøvd det så mye, men ble veldig fasinert av det kameraet i forhold til ixus 400 (som min mor har). selv skal jeg "bare" ha et tilleggskamera, men synes det er viktig at det allikevel klarer å være litt raskt på avtrekkeren...ixus i er vel det jeg har i tankene... (evt minolta xg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå