dalai Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Kan noen si hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Du trenger en såkalt "Java native code compiler". Prøv http://www.excelsior-usa.com/jet.html Lenke til kommentar
dalai Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 takk razul! :=) Lenke til kommentar
javaxswim Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg får ikke programmet til å fungere.. finnes det alternativ? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 17:04, javaxswim skrev:Jeg får ikke programmet til å fungere.. finnes det alternativ? VisualCafe har denne muligheten, men den er ikke akkurat billig... Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: VisualCafe har denne muligheten, men den er ikke akkurat billig... Hvordan er det VisualCafe gjør det ? exe fil helt uten avhengigheter eller avhengighet til en installert java virtuell maskin? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 20:21, w3edr5t skrev:Hvordan er det VisualCafe gjør det ?exe fil helt uten avhengigheter eller avhengighet til en installert java virtuell maskin? Er en stund siden jeg prøvde det, men man trenger ikke ha installert Java VM på target-maskinen ihvertfall. Programmet blir en vanlig .exe fil, men man må legge ved noen .dll filer. Husker ikke størrelsen på disse bibliotek-filene i farta, men jeg tror det blir adskillig mindre enn å legge ved en typisk Java VM. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Schwarte ! Prøvde Excelsior-Jet, og det funka helt fint. (glimrende!) Men så snart jeg prøvde å kjøre programmet på en maskin uten Excelsior-Jet installert fikk jeg melding om manglende XKRN25013.dll i path.. Denne filen er 5 ganger så stor som hele det ferdig kompilerte programmet ;P Kan vel ikke være meningen at man må ha Excelsior-Jet installert på maskiner som skal kjøre programmene?? Løsninger/Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
nils74 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Å bruke excelsior-jet koster penger. Å prøve er gratis. Du kan prøve å sette datoen på den maskinen som har installert Excelciior frem 40-50 dager. Husker ikke om det funket i 30 eller 60 dager. Det er nok bare å bla opp hvis du skal bruke programmet fullt ut. Evt. kan du jo kompilere til C#. For av C# er det jo greit å lage executables.... *s* Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Evt. kan du jo kompilere til C#. For av C# er det jo greit å lage executables.... *s* Er det nå egentlig riktig? C# compiler til .exe, ja, men så vidt jeg vet kan ikke "C#-exe" kjøres uten Common Language Runtime som finnes i Microsoft .NET Framework Redistributable. Lenke til kommentar
ambien Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Pointet med java er jo at det skal være plattform - uavhenging. Ikke gjør det =) Tror Microsoft la ut et verktøy med formål å gjøre .class til .exe en gang.. sier litt;) Lenke til kommentar
alx Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 her er ett annet alternativ: http://mpowers.net/executor/ExecutorDemo.zip kom over dette programmet ved en tilfeldighet her om dagen, testet det på et (veldig) simpelt java-prog, og det så ut til å funke. hvordan det er med større prosjekter, vet jeg ikke. det konverterer jar-filer til win32 exe, demoversjonen skriver ut en "this is unregistered shareware"-header ved kjøring... $25 for fullversjon, vet ikke om det er verdt det siden jeg ikke har testet spesielt grundig.. men konseptet er jo interessant :smile: <edit> ok, nå leste jeg litt mer på hjemmesiden, (http://mpowers.net/executor), og ser at det eneste dette programmet gjør er å lage en exe-fil som starter jar-pakken.. kanskje ikke så revolusjonerende.. </edit> [ Denne Melding var redigert av: alx på 2002-11-09 01:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå