Gå til innhold

Elkjøp har lagt k700 prisinfo på nett

Anbefalte innlegg

Det kommer så mange mobiler som er billige og likevel bedre enn den der så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så ivrige etter å få kjøpt den... :hmm:

Hva legger du i en "billig" telefon?

K700 gir mye for pengene, enkelt og greit.

Husk på at Nokia 6230 og E700 begge koster nesten det samme som K700, og de er begge dårligere.

Eneste som er bedre til samme pris må være S65, men den er ikke på markedet før et stykke ut i juli tidligst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den har ikke minnekort utvidelse og bare vga kamera og ikke har den symbian heller, noe mange andre mobiler i samme prisklasse har.

Ser at det her blir off-topic, men når jeg leser sånt vrøvl, må jeg bare ta til motmæle.

Du får liste opp alle de telefonene du vet om med megapixel kamera og symbian til under 4000 kr. ... Hørte ikke? "Ingen", var det det du prøvde å hviske? Enig i at den er dyr, men nevn én telefon med like mye funksjonalitet og like god skjerm som er billigere, da.

Lenke til kommentar
Den har ikke minnekort utvidelse og bare vga kamera og ikke har den symbian heller, noe mange andre mobiler i samme prisklasse har.

Ser at det her blir off-topic, men når jeg leser sånt vrøvl, må jeg bare ta til motmæle.

Du får liste opp alle de telefonene du vet om med megapixel kamera og symbian til under 4000 kr. ... Hørte ikke? "Ingen", var det det du prøvde å hviske? Enig i at den er dyr, men nevn én telefon med like mye funksjonalitet og like god skjerm som er billigere, da.

*host* Siemens S65 *kremt* Bedre kamera da :p

Lenke til kommentar
*host* Siemens S65 *kremt* Bedre kamera da :p

S65 er ikke symbian...

Edit: Skjønte hva du mente nå, og ja S65 er billigere, men den har jo ikke radio, da. Men den har mpix kamera og minnekort til å kompenserer, så den er et sterkt alternativ. Men nag-sinn mener jo tydeligvis at det er mange av dem. Jeg ser bare S65...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Nå får du hisse deg ned litt :nei: . Mange telefoner som er like gode, eksempel sx1 og nokia 6600 så kommer jo mange mobiler som eks s65, nokia 7610 osv som gir mye mer for pengene.

Endret av nag-sinn
Lenke til kommentar

Nå får du hisse deg ned litt :nei: . Mange telefoner som er like gode, eksempel sx1 og nokia 6600 så kommer jo mange mobiler som eks s65, nokia 7610 osv som gir mye mer for pengene.

Han er vel rolig.

Han bare forteller deg at det du sier er bare tullball...ikke noe annet.

Lenke til kommentar

SX1 klarer jeg ikke pga tastene, ellers enig i at er en veldig kul telefon. 6600 har ikke stereo og ikke radio, hvilket gjør den ubrukelig som "multimedia" dings. Ikke det at K700 gjør seg så godt som mp3-spiller heller, men det er nok til de små bussturene jeg tar, og dessuten vil jeg heller høre på radio. Mener du virkelig at 7610 gir mer for pengene? Den er da virkerlig en overpriset telefon, kun en 6600 med megapixel kamera. Den eneste telefonen som rivaliserer K700 er S65.

Jada, jeg er rolig. Ble bare litt provosert når du sier at det fins mange billige telefoner som er bedre enn K700; virka som om du satte den i samme bås som MC60 og C62 og sånt.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...