Retroboy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Elkjøp har lagt k700 prisinfo på nett, så nå nærmer det seg vel! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Elkjøp har lagt k700 prisinfo på nett, så nå nærmer det seg vel! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Det samme har lefdal.com, bare 400 kr billigere uten abb. Endret 15. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Ringte Lefdal og de tippet at de hadde den i butikk i løpet av 1 uke. Retro... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Er k700 en ny lekkerbisk? eller er det sånn at det kanskje kommer en k730 som er litt bedre igjen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Er k700 en ny lekkerbisk? eller er det sånn at det kanskje kommer en k730 som er litt bedre igjen? Det kommer vel alltids oppfølgere til lekkerbisker også. Men mange synes at K700 er en skikkelig lekkerbisk ja. Personlig synes jeg ikke det, ettersom jeg ikke ser noe spesielt bra med den med prisen i tanke. Men klart det er en fin mobil på enkelte områder. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Selvfølgelig kommer det en k730 (eller tilsvarende) blant annet så kommer jo S700 som er bedre men ser ut som en dass etter min mening ;-) K700 er den mobilen jeg skal kose meg med fremmover uavhengig av om det kommer en som er bedre på et senere tidspunkt Retro... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Syns den ser bra ut, ja. Men ingenting spesielt utover det.. Merkelig at de har fått ut prisen på den, men ikke på 7610 enda.. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er ikke bare du som skal kose deg med den i sommer...... . Det vil alltid komme bedre mobiler, men en eller annen gang må man jo kjøpe noe nytt Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Siba og. 4 490,- skal de ha for den. http://www.siba.no/Product/Product_tele.as...-+Mobiltelefoni Vil og skal ha den, men den er dyr syns jeg. Men men, det koster å ligge på topp Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 JAAAAAA: endelig har den komme men MAN!! 3000 med Djuice..aww... ja ja ja K700 SKAL jeg ha! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 yaylefdal selger den for 400 kroner MINDRE er det Tilbud? ikke si at det er det da!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 nå må dere ikke hoppe helt i taket enda...snakket med dangaard i dag, og de hadde absolutt ingen anelse om når den kom på lager hos dem. kunne være alt fra en uke, til en måned. 4490 er vel veil pris på telefonen, vil nok justere seg kjapt så fort den kommer ut i butikkene tenker jeg. med de provisjonene man ser nå om dagen, så tipper jeg at vi ser den ned mot 2000 kroner ganske så fort. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det kommer så mange mobiler som er billige og likevel bedre enn den der så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så ivrige etter å få kjøpt den... Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det kommer så mange mobiler som er billige og likevel bedre enn den der så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så ivrige etter å få kjøpt den... Når man skriver slike "jeg forstår ikke hvorfor"-mail samtidig som en hevder det finnes flere gode/bedre alternativ er det alltid en fordel for argumentet om en faktisk lister opp de gode/bedre alternativene en mener finnes. Hvis ikke blir vi uopplyste sittende her og klø oss i hodet fordi et sted, der ute, finnes det altså noe bedre. Angivelig. Men vi fatter bare ikke hvor. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Den har ikke minnekort utvidelse og bare vga kamera og ikke har den symbian heller, noe mange andre mobiler i samme prisklasse har. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Min k700 får du ikke....hva skal du med minnekort hvis du ikke skal bruke den til mp3 spiller? Enig at det hadde vært fet med mpx kamera, men det er vel ikke kommet noen mobiler på det norske markedet ennå med det. Symbian up my ass...det trenger jeg ikke. Jeg digger min K700...... Endret 15. juni 2004 av Habla Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jeg har Djuice. på lefdal eller hvilken butikk det var, kostet den bare 2.6k... er det Tilbud eller vanlig pris ? Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Siemens S65....et eksempel (tar en Siemens, for de liker jeg best ) Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Min k700 får du ikke....hva skal du med minnekort hvis du ikke skal bruke den til mp3 spiller? Enig at det hadde vært fet med mpx kamera, men det er vel ikke kommet noen mobiler på det norske markedet ennå med det. Symbian up my ass...det trenger jeg ikke. Jeg digger min K700...... Nokia 7610 har megapixel kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå