Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel Netopia Firmware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har msn-  firmwaren til NGT netopia routeren?

Har mista min...  :(

hmm. hva mener du =?

Oppdateringen som gjør at MSN fungerer å kjøre gjennom netopia routeren uten å åpne porter etc. samt kunne sende filer / videosamtale etc. uten at man blir avlogget...

Lenke til kommentar
Noen som har msn-  firmwaren til NGT netopia routeren?

Har mista min...  :(

hmm. hva mener du =?

Oppdateringen som gjør at MSN fungerer å kjøre gjennom netopia routeren uten å åpne porter etc. samt kunne sende filer / videosamtale etc. uten at man blir avlogget...

ja ok.. viste ikke at denne finnes jeg.. trodde det hadde noe med messenger og gjøre . vel har du funnet den ? link ? ;)

Lenke til kommentar
Noen som har msn-  firmwaren til NGT netopia routeren?

Har mista min...  :(

hmm. hva mener du =?

Oppdateringen som gjør at MSN fungerer å kjøre gjennom netopia routeren uten å åpne porter etc. samt kunne sende filer / videosamtale etc. uten at man blir avlogget...

ja ok.. viste ikke at denne finnes jeg.. trodde det hadde noe med messenger og gjøre . vel har du funnet den ? link ? ;)

Tror nyeste 3351-firmware skal ha støtte for universal plug & play eller whatever, og at det er det han/hun tenker på. UPnP sørger vel for at porter åpnes automatisk elns..?

 

Er bare å logge seg på http://endring.nextgentel.no som beo sier, så lastes nyeste firmware automatisk ned til routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...