Gå til innhold

P4 1.6GHz klokking

c4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DET ER INGEN SOM VET HVOR MYE DEN KAN KLOKKES ! KAN NOEN LAGE EN GUIDE OM DET HER?

Guide om overklokking? Det finnes mange guider hvordan man kan gjøre det på overklokking.no.. Det er også mange på forumet..

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

En kompis av meg har en P4-1.6 , den går til ca. 1.9 uten å øke kjernespenninga. Mer hvis man øker den. Har sett dem gå opp til 2.4 , med litt bedre kjøleløsninger. Dette var på hovedkort med Intel chipset da. (i845E, i845PE)

Installer et temperaturovervåkningsverktøy, Motherboard Monitor f.eks, for å holde oversikten over temperaturen på CPU.

Lenke til kommentar

Det er forskjellig fra prosessor til prosessor! noen kan ikke en gang klokkes. Kan du ikke heller skrive en slik post? Topic: Hvor mye har du klokket din P4 1,6ghz?

Hei skal kanskje klokke min Pentium 4 1,6ghz. Jeg lurer på hvor mye jeg kan få ut av den, kan noen skrive va de har fått ut av sin?

Synes ikke dere som svarer på denne posten at dette er bedre? Kanskje du skal edite?

pcgutten

Lenke til kommentar
2900? Det er jo sinnsykt.. ! Si resultatet med vapochill da!!

Dette er sinnsykt bra! Men nå må dere jo huske at dette er p4m, ikke en p4 som han har... han vil aldri oppnå noe slikt med vanlig kjøler.... hvis han ikke har mad overklokkings skills da :p

Edit: feil quote :p

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
2900? Det er jo sinnsykt.. ! Si resultatet med vapochill da!! :dribble:

Ja det er en bra overklokk med den pingle kjøleren jeg har.

Vapochillen får jeg i morgen, men må vente på cpu kit fra netconnection.

Fikk et 5800 kort fra komplett i dag og fikk 16619 poeng i 3d mark 01.

Dette med gammel innstallasjon og dx9 innstallert. Stod i produktbeskrivelsen at det var et 5800 ultra kort, men det viste seg å være et non ultra. :scared:

Kortet går i retur om et par dager. Må bare se hva det er bra for.

På 500/1000 som er hastigheten til 5800 Ultra så slår det faktisk mitt Creative 5900xt kort på 490/790. (3d mark 2001)

Skal ta Pat modden og voltmodde hovedkortet slik at jeg får skvist bh-5 brikkene mine. Satser på 18-19000 med 5800 kortet og Vapoen i boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...