frustata Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Noen som har erfaringer rundt lengre VGA-kabler? Hva er maks anbefalte lengde før kvaliteten blir for dårlig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har forsøkt opp til 20 meter, da kunne jeg se litt blassere bilde på høy oppløsning. Med 15 meter har jeg ikke sett noen forskjell. Det forutsetter naturligvis at det er god kvalitet på kabelen. Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Med bra kvalitet på kabelen kan du nå ganske langt. Det avhenger jo litt av resten av utstyret også. Sjekk www.dynabel.no for bra SUPRA VGA kabler. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Med en bra S-VGA kabel kan du ihvertfall ha 25m uten særlig kvalitetstap. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg la opp 10 meter VGA kabel, fra komplett.. Det hvite er grått, bilde har dobbelt bilde, sinnsykt med støy. Dette var til en prosjektor, burde kanskje få en bedre kabel.. ? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for alle svar. Lengden som er aktuell i dette tilfellet, er rundt 10 meter. Så da skulle det vel gå greit dersom jeg får tak i en skikkelig kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå