Gå til innhold

Mobyson senker prisen på GPRS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser dere har gullnummere man kan velge mellom, er det dere som setter prisen (500,-) på disse, eller er dette noe telenor bestemmer?

Hei

Det er hver enkel operatør som selv setter prisen på Gullnummer. Vi mener å lagt oss på et edruelig nivå (kr 500,-)for de som er opptatt av et spesielt nummer.

Lenke til kommentar
Hm....i påvente av nye priser fra Chess....var jeg i kveld inne på telepriser.no og "lekte", meg litt med kalkulatoren der og.....

Tror ikke Chess (Connect) kommer til å forandre prisene sine med det først. Jeg sendte dem en mail ca. 27. juni og spurte. Fikk svar tilbake at de ikke hadde planer om å endre prisene sine inntil videre.

Chess Connect er et meningsløst abonnement. Jeg kommer jo bedre ut med kontantkortet deres!

Kommer til å bytte abonnement/operatør innen KORT tid. Lei av Chess. Ikke har de efaktura, heller.

Chess VAR en 'rebel'. Nå begynner de å nærme seg de "store" i oppførsel.

Lenke til kommentar

Chess vs. Mobyson:

Jeg har gått fra Chess King til Kontant, prøver å få kontroll på telefonutgiftene mine... :) Hadde gladelig byttet til Mobyson - hvis det ikke hadde vært for etableringsprisen ved portering, der går vinninga opp i spinninga. Forhåpentligvis kommer Chess til å svare på konkurransen innen jeg rekker å spare inn de hundrelappene.

Det er likevel endel ting som lokker meg til å bytte til Mobyson.

- Oppstartsprisen pr. samtale er 0,59 (Chess tar 0,69).

- Prisen for å sende SMS fra Norge til utlandet er den samme som å sende i Norge. Chess tar 1,48.

- Websidene virker mye mer tiltalende enn Chess sine!

- Påfylling m. kredittkort koster kun 2,98 mot 4,50 hos Chess.

- Det er også mulig å fylle på via bank/nettbank/giro

- GPRS er billigere.

Grunnen til at jeg likevel ikke bytter er at jeg har Telenor dekning hos Chess. Men det blir spennende å se... Kanskje jeg ikke klarer å holde meg gjennom dagen! :)

Lenke til kommentar
Chess vs. Mobyson:

Jeg har gått fra Chess King til Kontant, prøver å få kontroll på telefonutgiftene mine... :) Hadde gladelig byttet til Mobyson - hvis det ikke hadde vært for etableringsprisen ved portering, der går vinninga opp i spinninga. Forhåpentligvis kommer Chess til å svare på konkurransen innen jeg rekker å spare inn de hundrelappene.

Det er likevel endel ting som lokker meg til å bytte til Mobyson.

- Oppstartsprisen pr. samtale er 0,59 (Chess tar 0,69).

- Prisen for å sende SMS fra Norge til utlandet er den samme som å sende i Norge. Chess tar 1,48.

- Websidene virker mye mer tiltalende enn Chess sine!

- Påfylling m. kredittkort koster kun 2,98 mot 4,50 hos Chess.

- Det er også mulig å fylle på via bank/nettbank/giro

- GPRS er billigere.

Grunnen til at jeg likevel ikke bytter er at jeg har Telenor dekning hos Chess. Men det blir spennende å se... Kanskje jeg ikke klarer å holde meg gjennom dagen! :)

Oppstartsavgidt 0,69 hos chess? hvor tar du det fra? Du må nok se deg om litt før du uttaler deg...

Lenke til kommentar
Oppstartsavgidt 0,69 hos chess? hvor tar du det fra? Du må nok se deg om litt før du uttaler deg...

Ok, du har visst rett! Chess har senket prisen, jeg henger visst ikke med.. What a wonderful world!?! :)

Chess finner seg ikke i at Sense er billigere:

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/07/399874.html

Mine opplysninger henger igjen fra artikler som dette:

Amobil: 04.06.04: http://amobil.no/art.php?artikkelid=7909

"Oppstartsavgiften er riktignok stiv, slik det pleier å være på kontantkort, og man betaler ikke mindre enn 69 øre for hver samtale man starter opp."

Nettavisen 03.06.04: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article234010.ece

Dette koster Chess’ nye kontaktkorttilbud:

Startpakke 199,-

Herav ringetid: kr. 50,-

Totalt 199,-

Ringepris per minutt: 0,99 kroner

SMS: 0,49 kroner

Oppstart pr samtale: 0,69 kroner

Endret av jolly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...