rag-fo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hm....i påvente av nye priser fra Chess....var jeg i kveld inne på telepriser.no og "lekte", meg litt med kalkulatoren der og..... oppdaget at Mobyson ikke lenger figurerer der??? Er jo litt av en reklame og komme høyt der.... Kanskje bare en "bug" på sidene, hm...kan vel ikke være andre grunner???? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hm....i påvente av nye priser fra Chess....var jeg i kveld inne på telepriser.no og "lekte", meg litt med kalkulatoren der og..... oppdaget at Mobyson ikke lenger figurerer der??? Er jo litt av en reklame og komme høyt der.... Kanskje bare en "bug" på sidene, hm...kan vel ikke være andre grunner???? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 De er sikkert ute av prisoversikten på telepriser.no fordi de ikke er operative enda. Ingen har mottatt noe sim-kort derfra, så det blir en urettferdig sammenligning. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dat Post og teletilsynet har ovre så raske med å "oppdatere" trur eg nesten ikkje på Siden eg i fjor gjrode dei oppmerksom på at Teletopia ikkje hadde noko moglegheit for portering av eksisterande nr, men berre nr frå eigen serie. Dette blei avfeid frå post og teletilsynet med at Teletopia skulle få det snart, sjekka på teletopia ca 3mnd etterpå og ingen porteringstjeneste var tilgjengeleg. No er det tilgjengeleg og eg veit ikkje for lenge det har vore der men det var der ikkje i slutten av 2003/byrjinga av 2004. Så at Post og teletilsynet ikkje lar ein opetratør vere med fordi simkorta ikkje er sendt ut synes eg ut frå min erfaring som litt "rart" mvh janEirik Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mulig litt rart... de lå ihvertfall der for noen dager siden. Hvorfor de ikke ligger der nå vet jeg ikke... noen som gidder sende de en mail for å spørre? Lenke til kommentar
sandis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Hei folkens En av våre konkurrenter som syntes det er bedre å syte til telepriser enn å konkurrere på pris, har klaget på at Mobyson er tatt med i prisoversikten når vi ikke lever ut SIM-kort før 01. juli. Dette er en tolkning vi er fullstendig uenig i da vi allerede har operative SIM-kort. At vi faktisk ikke starter selve utsendelsen før 01. juli har med sikkerhetsmessige årsaker og gjøre. Vi har klaget på dette til PT og håper å være på plass igjen i løpet av dagen. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Da var kanskje forklaringen der da.... Jeg så jo også Mobyson der (telepriser.no) for et par dager siden.... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Da gjettet jeg riktig... de fikk ikke lov å være med på lista fordi de ikke har sendt ut SIM-kort... (men jeg synes det er litt rart at Teletopia er med på listen, selv om de ikke er landsdekkende - det er bare et fåtall som får brukt Teletopia likevel) Endret 17. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
joschram Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 En av våre konkurrenter som syntes det er bedre å syte til telepriser enn å konkurrere på pris, har klaget på at Mobyson er tatt med i prisoversikten når vi ikke lever ut SIM-kort før 01. juli. Til sandis: Vet du hvilken operatør det er snakk om? Hadde vært greit å vite hvem man skal holde seg langt borte fra Johannes Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Gjetter på Talkmore jeg... Til sandis: Når vil dere sende ut ordrebekreftelser etc? Har enda ikke fått noe.. Endret 17. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
sandis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Det er IKKE; NetCom, Telenor, Tele2, You, Chess, Combitel, Talkmore, Teletopia, Symfonika, Lyse, NetNet.......... Lenke til kommentar
sandis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Gjetter på Talkmore jeg... Til sandis: Når vil dere sende ut ordrebekreftelser etc? Har enda ikke fått noe.. Hei Ordrebekreftelse skal sendes fortløpende til de som har registert seg med mail adresse. dersom du ikke har mottatt så send oss en mail på [email protected] For de som ikke har registrert mail kommer ordrebekreftelsen sammen med SIM-kort. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når betaler man for startpakken sin? Sendes den ut, og så betaler man for den etterpå? Lenke til kommentar
sandis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Når betaler man for startpakken sin? Sendes den ut, og så betaler man for den etterpå? Hei Du mottar startpakken i posten og betaler for den først etter mottak (bank, telegiro, nettbank osv eller kredittkort) Dersom man av underlige grunner ;-) har ombestemt seg og ikke ønsker dette allikevel, skal ikke vi sitte på pengene dine før du som kunder sier GO ! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Høres helt greit ut dette... hvor lang betalingsfrist har man før nummeret man har bestilt blir 'deaktivert' hos dere? Edit-tips: Kan være en ide å legge opp denne typen informasjon på websidene deres.. Endret 17. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
a85 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er IKKE; NetCom, Telenor, Tele2, You, Chess, Combitel, Talkmore, Teletopia, Symfonika, Lyse, NetNet.......... Altså: hold dere unna Sense folkens Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Det valget tok jeg idet jeg fant ut at det var Stein-eRIK Hagen som eier hele Sense... Han trenger ikke mer penger nå.. hehe Endret 17. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
a85 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det valget tok jeg idet jeg fant ut at det var Stein-eRIK Hagen som eier hele Sense... Han trenger ikke mer penger nå.. hehe Feil! Det er faktisk Reitan brødrene (sønnene til Odd Reitan, eier av Rema 1000) som eier Sense! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Samme ulla. Mobyson er likevel billigere, og jeg velger de Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ser dere har gullnummere man kan velge mellom, er det dere som setter prisen (500,-) på disse, eller er dette noe telenor bestemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå