flabben Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvilket skjermkort synes dere jeg burde velge til mitt Asus A7N8X-E deluxe? -Det skal ha gode/ok klokkeegenskaper -Det skal ikke være dyrere en 2000,- (helst) -Det skal ikke være MSI! Kortet trenger og å ha en såpas "heftig" kjøling at det ikke brenner opp om jeg klokker det litt. Noen som gidder å hjelpe meg? Er ikke helt inne i skjermkortbransjen for tia... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 til ca 2 tusen synes nå jeg ati 9800pro er et bra kort. Ville valgt powercoler eller Sapphire. Jeg har det korte i alle fall...synes det er bra jeg.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) nr1. prøv å lag en bedre topic (som beskriver innholdet) nr2. det er jo bare å kjøpe en ny skjøler hvis den som følger med er for dårlig nr3. sapphire kort er absolutt ikke dårlige (sitter med 9600pro selv og venter inn et x800pro. begge fra Sapphire) nr4. gå for 9800pro til den prisen (jeg tror hvis du venter litt så vil prisen synke på de kortene pga ankomsten av x800 (og søsken kort) Endret 15. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) nr1. prøv å lag en bedre topic (som beskriver innholdet) nr2. det er jo bare å kjøpe en ny skjøler hvis den som følger med er for dårlig nr3. sapphire kort er absolutt ikke dårlige (sitter med 9600pro selv og venter inn et x800pro. begge fra Sapphire) nr4. gå for 9800pro til den prisen (jeg tror hvis du venter litt så vil prisen synke på de kortene pga ankomsten av x800 (og søsken kort) Kjøp powercolor sitt! kun kan jo se i signaturen min hvor heftig score jeg har med standard kjøling LØP OG KJØP Edit:skrivefeil Endret 15. juni 2004 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Dårlig bruk av emnefelt Neste gang du lager en tråd, prøver du å lage en emnetittel som beskriver tråden din på en god måte slik at folk kan forstå hva tråden handler om før de åpner og leser den. Prøv på nytt, Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg