Star Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei! Hadde tidligere et javascript på sidene mine som blokkerte pop-ups, bla. dem som er på .tk domenene og andre gratis hjemmeside-tilbydere. Har noen et javascript som fikser dette? HJELP Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hmz... når det gjelder .tk, går det ikke ann å hake av for at du ikke vil ha de? har ikke javascript som fjerner pop-ups, men er fullt mulig å bryte ut av en frame - det kan ofte være kjekt Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvilken hoster har du siden du vil fjerne dem. Jeg har en del scripts som fjerner forskjellig pop ups Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvilken hoster har du siden du vil fjerne dem. Jeg har en del scripts som fjerner forskjellig pop ups En som fjerner tk popupen? hmz... når det gjelder .tk, går det ikke ann å hake av for at du ikke vil ha de? Det gikk an før, men ikke nå lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå