Eulogy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Han rydda nok litt før han knipset Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hehe, når jeg får 7610'en skal dere få se noen fine bilder av E6, for rommet mitt ville blitt sensurert av post og teletilsynet eler noe Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Er faktisk ganske ryddig på rommet mitt egentlig Men ja, er mer fornøyd med de der.. Kanskje spesielt det på stadion.. Tror egentlig bildene kan bli veldig bra... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Den kommentaren var rettet mot det du sa med "dårlig kvalitet" remerser.. Sa det kanskje på en dårlig måte.. Men poenget var at jeg er sikker på at bildene er bedre enn det der, men de er tatt i dårlig lys og med ustødig hånd! Så kvaliteten er bedre enn det der! Det leste jeg, men tok også hensyn til det.. Men alikvel mente (og mener jeg) at kameraet ikke var heeelt på topp... For som man kan se i arehei sin tråd så er ikke kameraet så flink til å gjengi farger... Bra at du legger ut så mye bilder naxos - Kvork; Døde pixler kan være plagsomme, den jeg hadde var relativt plagsom, den var nesten imidten og det var vanskelig å overse den fks. ved sms skriving. Plasseringa (hvor den døde pixelen befinner seg) har mye og si. Har du lyst kan du jo alltids lete etter flere slik at du har nok pixler (argumenter) til å garantert få gjort "skiftinga" på garantien... Endret 16. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ingen døde piksler her. Gjett om jeg er letta! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ingen døde piksler her. Gjett om jeg er letta! Heldiggrisen.. Men alikvel: Dobbel-; og trippelskjekk! Med lupe om nødvendig Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er det første jeg gjør. Knipser bilder av helt mørke/svarte ting og ser på i fullskjerm. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Bare hyggelig å ligge ut bilder Remerser! Er enig, kunne kanskje ventet meg bedre bilder, i hvert fall noen av dem.. Men som jeg skrev i en annen post: alt i alt er jeg fornøyd med kameraet! Enkelte bilder er riktignok mye bedre enn andre, men dog.. Det er jo det beste mobilkameraet på markedet atm, så uansett hvor "misfornøyd" vi er kan vi jo egentlig ikke klage.. Men greit, ikke heeeeeelt topp, kanskje! Endret 17. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvis jeg finner en jæ*** død pixel på min 7610 når jeg kjøper den til uka, så blir det et ragnarokk hos selgeren altså!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvis jeg finner en jæ*** død pixel på min 7610 når jeg kjøper den til uka, så blir det et ragnarokk hos selgeren altså!! [ironi]Husk å bruke så mange banneord som mulig når du klager, og husk at det er selgeren sin feil hvis det er noe galt med mobilen din. BARE selgeren sin feil. Hvis de ikke synes du fortjener reperasjon eller no må du rope enda høyere!![/ironi] Håper du skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Lol Tror jeg tok hintet i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå