Gå til innhold

Noen få 7610 bilder (modem warning)

Anbefalte innlegg

2 bilder fra min 7610. Det som er tatt inne, er tatt i litt dårlig lys..

1.jpg

2.jpg

Ikke vært helt stødig på armen heller, bedre bilder kommer.. Men følte meg så dum etter jeg glemte å ligge inn bilder etter jobb den dagen, så her har dere altså 2 stykker :p

Edit: I morgen kommer det mest sannsynlig flere bilder.. Bedre bilder, i godt lys, dårlig lys, med zoom, uten zoom, med og uten nattmodus osv.. Måtte bare gi en liten smakebit ;)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får min 7610 i dag mellom 17 og 21. Forhåpentligvis så tidlig som mulig.

Kan svare på alle spørsmål dere skulle ha lyst til å spørre om, så bare fyr løs. Vil også bruke kvelden og dagen i morgen til å ta mange bilder, slik at jeg kan legge ut en serie på kanskje 10-15 bilder.

Nå ble jeg litt skuffa, trodde kvaliteten ble bedre enn de ble på Naxos' bilder. Håper du bare var ustødig på hånda ;)

Lenke til kommentar

Var nok det.. Men det kommer flere bilder, ganske sikker på at de blir ganske mye bedre og.. Ser i hvert fall sånn ut på mobilen ;)

Og, arehei er vel sikkert og får tak i sin mens vi snakker, så han kommer nok med masse bilder og videoer og.. Sannsynligvis før meg, da jeg enda ikke har fått tak i kabelen min :p

Edit: og det første bildet var tatt i relativt dårlig lys, forresten ;)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
Og, arehei er vel sikkert og får tak i sin mens vi snakker, så han kommer nok med masse bilder og videoer og.. Sannsynligvis før meg, da jeg enda ikke har fått tak i kabelen min :p

Jeg har fått tak i min nå nettopp.

Jeg sitter med blandet inntrykk etter 5 minutters bruk..

SELVFØLGELIG måtte jeg få en død rød pixel midt på skjermen! At jeg ikke lærer av mine feil, min 6600 hadde jo nettopp samme problem.

Ihvertfall. Jeg tar noen bilder inne i dag, og går ut etterpå, evt. i morgen og tar enda fler.

Bortsett fra den døde pixelen er førsteinntrykket fint. Mobilen virker kompakt og ordentlig, og er faktisk enda finere enn jeg syntes den var på bilder.

Lenke til kommentar

Da tror jeg vi deler meninger.. Men jeg fikk heldigvis ikke noen døde pixler ! Phew.. Veldig synd for deg, da, likevel.. Men syns seriøst den var utrolig fancy, er du ikke enig ? :)

Kom med noen bilder i kveld, du da !! :thumbup:

Gratulerer med ny mobil, forresten :w00t:

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
Leser tydeligvis ikke hva jeg skriver, i hvert fall.. :\

Tenkte du på at jeg ikke leste hva du sa eller misforsto jeg bare...?

Arehei, tror du vet at pixel feil er en altfor vanlig feil på LCD skjermer... Prøv å dra til verksted å få skiftet skjermen. Kjenner du noen eller har flaks, så skifter de nok skjermen villig uten noen avgift....

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Leser tydeligvis ikke hva jeg skriver, i hvert fall.. :\

Tenkte du på at jeg ikke leste hva du sa eller misforsto jeg bare...?

Arehei, tror du vet at pixel feil er en altfor vanlig feil på LCD skjermer... Prøv å dra til verksted å få skiftet skjermen. Kjenner du noen eller har flaks, så skifter de nok skjermen villig uten noen avgift....

Hmm, jeg vet det er ganske vanlig, men likevel irriterende. Spesielt irriterende at begge mine to nokiaer på rad har pikselfeil.

Jeg fant nå ut at det ikke bare er 1, men 2 døde pixler! :(

Gå til verksted? Hvordan verksted f.eks.? Mobilfikseren?

Mobilen er kjøpt hos Komplett, som bedriftskunde.

jeg legger ut en liten kamera-test i kveld, som jeg følger opp senere i morgen med flere bilder.

edit: Jeg husker jeg på min P800 hadde et program kalt "Mirror". Der kunne jeg velge at hele skjermen skulle være svart eller hvit. Finnes et slikt til S60? Enkelt og greit for å finne døde piksler.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Vet ikke om noe "mirror" program men du kan jo prøve å laste ned "torch" (Du vet, det programmet som gjør skjermen heelt hvit slik at du kan bruke den som "lommelykt".)

Med verksted tenker jeg på en mobilreparatør. Jeg vet personelig ikke om noe verksted med navn "mobilfikseren". Her der jeg bor (tr.heim) bruker jeg Reidar &Myhr og her fikk jeg skiftet 6600 skjermen min med 1 dødpixel (lyste rødt), gratis, garantisak.

Skjekk med komplett om hvilket verksted de bruker i ditt nær-område, slik at du kan få tatt "saken" på garanti slik som jeg kunne.

Hvis du leter litt i forbrukerloven så vil du itillegg finne en paragraf som indirekte omfatter dette.

Lykke til og grattis med ny mobil foresten.

Edit:

Eulogy og Arehei; ikke drep meg om jeg tar feil men mener 6600 og 7610 har akkurat samme skjerm. Men alt som skal til for at man skal finne ut om en skjerm har pixel feil er jo å skjekke den etter litt bruk... Men før eller senere vil jo alle pixlene dø da... :ermm::p

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Er det ikke tft skjerm på 7610 ? :)

2 døde?! Ikke bra..

Den kommentaren var rettet mot det du sa med "dårlig kvalitet" remerser.. :) Sa det kanskje på en dårlig måte.. Men poenget var at jeg er sikker på at bildene er bedre enn det der, men de er tatt i dårlig lys og med ustødig hånd! Så kvaliteten er bedre enn det der!

Fornøyd så langt arehei? Har du prøvd zoomen etter du har tatt bildene? Prøv ut den.. Jeg ble meget imponert!

Edit: Nøyaktig samme skjerm ja, tror jeg :p

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
Vet ikke om noe "mirror" program men du kan jo prøve å laste ned "torch" (Du vet, det programmet som gjør skjermen heelt hvit slik at du kan bruke den som "lommelykt".)

Med verksted tenker jeg på en mobilreparatør. Jeg vet personelig ikke om noe verksted med navn "mobilfikseren". Her der jeg bor (tr.heim) bruker jeg Reidar &Myhr og her fikk jeg skiftet 6600 skjermen min med 1 dødpixel (lyste rødt), gratis, garantisak.

Skjekk med komplett om hvilket verksted de bruker i ditt nær-område, slik at du kan få tatt "saken" på garanti slik som jeg kunne.

Hvis du leter litt i forbrukerloven så vil du itillegg finne en paragraf som indirekte omfatter dette.

Lykke til og grattis med ny mobil foresten.

Edit:

Eulogy og Arehei; ikke drep meg om jeg tar feil men mener 6600 og 7610 har akkurat samme skjerm. Men alt som skal til for at man skal finne ut om en skjerm har pixel feil er jo å skjekke den etter litt bruk... Men før eller senere vil jo alle pixlene dø da... :ermm::p

Er vel bare å ta bilde av noe helt svart, for så å bruke hele skjermen for å se om det er døde piksler?

Lenke til kommentar

Haha så rått!

Virka mye bedre de du tok nå. Spesielt det på brann stadion, til tross for at sola skinte i øverste venstre hjørne. :D Og det er jo bra.

Må forresten legge til at rommet ditt er ekstremt ryddig :p (du skulle sett mitt)

Edit: Har aldri opplevd døde piklser, men hvis dere må bruke spesielle programmer til å finne dem er de vel ikke til noe bryderi?

Endret av kvork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...