Black&White Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Klarte ikke å finne en egen kategori for TV-kort så jeg går ut fra at Skjermkort, skjermer dekker tv kort også. Vel, jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av tv kort. Kortet skal ?primært? brukes til opptak av musikk vidoer og tv programmer til privat bruk. Ble kanskje litt kort, men hva mer er det å si? Lurte i allefall på om noen som vil anbefale et bra tv kort til en overkommelig pris? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Leadtek WinFast TV2000XP Expert Dette kortet får mye skryt Test på Dinside.no Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har lyst på det kortet jeg og men ny pc må betales først hehe. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Du kan selvsagt også lagre opptak på harddisken, i valgt kvalitet og format. Vi fikk helt kurante resultater med koding rett til DivX, og du kan også velge MPEG-4, VCD eller hva du måtte foretrekke. Blir litt mistenksom når et så bra kort er så billig. Det må jo være en hake ved det? Vil forresten ikke ha kurante resultater, jeg vil ha bra resultater. Edit: Er det støtte for parabol? Hvilken maskinvare er kompatibel? Endret 15. juni 2004 av Black&White Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vil forresten ikke ha kurante resultater, jeg vil ha bra resultater. Konklusjon Leadtek Winfast 2000 XP Expert er en utmerket løsning for TV på PC, med glimrende kvalitet og praktiske løsninger. tror dette er et bra kort til bra pris. Følger også med litt programvare for og ta opp programmer Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hold deg langt unna msi sitt tv @nywhere! Tror det er det dårligste hardware kjøpet jeg noen gang har gjort! Rart driveropplegg, dårlig kvalitet, ubrukelig fjernkontroll osv! Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Ahh! Mårnings. Ja hvis dere mener det så skal ikke jeg være vanskelig. Går for det kortet der da. Thnx ! Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Skulle akkurat til å bestille det kortet der, men så kom jeg til å tenke på en ting Går det å koble kablene fra parabol antennen direkte på kortet uten å gå via tuneren? Evt en slags overgang. Såvidt jeg kunne se så var det bare inngang for antenne eller kabel tv, mulig jeg tar feil? Lenke til kommentar
warillion Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du trenger vel tuneren? er ikke det en slags dekoder eller noe? Tviler på at et tv kort kan dekode parabol signal også, mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du kan kjøpe tvkort som er laget for parabol eller kabel tv som for eksempel denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117395&cks=PRL Slik jeg har forstått det så plugger du koax kabelen rett i kortet for å bruke det som tuner. Jeg tror ikke det kortet fungerer som en et vanlig tv kort hvis du bare har vanlig tv antenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå