michBergen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Min nye Dell er kommet i hus, og funker som en drøm, bortsett fra et irriterende problem: Når jeg har stilt inn at jeg ønsker at innhold i vinduer skal vises ved flytting, varer denne innstillingen bare frem til maskinen blir startet på nytt. Er det noen som har en løsning? Teknisk informasjon: Kort: Ati Radeon 9800 PRO 128 Driver: Catalyst 4.6 for WinXP OS: Windows XP Pro norsk Endret 18. juni 2004 av michBergen Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror nok det er Windows, og ikke Radeon kortet som sliter.. Prøv en oppdatering.. Lenke til kommentar
michBergen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Windows er nyinstallert (fra Dell) og fullstendig oppdatert (også fra Dell). Maskinen ble levert torsdag 10/6-2004 med så "fersk" Windows at det var null treff på Windows Update. Det jeg har oppdatert, er driver til flatskjerm (for å få digital-modus/DVI) og grafikkort (for å få nyeste ATI-driver samt tilgang til Pivot-funksjonen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå