erlend fs Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hei, jeg kjøpte via komplett i februar 2004 en creative zen xtra med 60gb. nå har plutselig 4-åringen i familien klart å søle vann i "lyd tilkoblingen" (der hvor du kobler på headsett osv.) mens spilleren var på. spilleren funket faktisk fint (det kom ikke så mye vann inni). Men nå når jeg skal starte den så skjer det ingenting uansett om jeg har i strøm-kabelen. Jeg lurer dermed på om hele spilleren har tatt farvell eller om den bare har kortsluttet eller noe? jeg lurer også på om jeg har en mulighet til å få den til å virke igjen eventuelt få ny av komplett? alle svar vil mottas med stor takk! MVH Erlend F Svendsen Endret 15. juni 2004 av erlend fs Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 http://no.europe.creative.com/support/cont...angID=1&Elng=17 Forklar situasjonen din her til creative. Tenker det ordner seg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vannskade på elektronisk produkt er "VELDIG" sjeldan garantisak. Men det går jo ann å høre om Creative er villig. men hadde eg vore deg trur eg heller at innbo forsikring eller noko liknande kan vere ein bedre måte å få løyst problemet på. mvh JanEirik Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Reply to første svar: Hva mener du med at du tenker det ordner seg? Tror du de har lyst til å reparere den for meg og sette inn de delene som er defekte eller? Reply to andre:Jeg mener at familien har innbo forsikring hvis du tenker på forsikring for alt som er i huset vårt. (Vi hadde et innbrudd i huset for 2 år siden og da fikk vi igjen penger for det de tok/ødela. Er dette det du mener med innbo forsikring?) Hvordan skal jeg få fikset med innbo forsikring(hvem skal jeg kontakte?) Vi bruker If som "forsikringstjeneste" og hvilke av disse mulighetene er den som lønner seg å velge? Tusen takk for svar, musikk betyr ufattelig mye for meg! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Reply to første svar: Hva mener du med at du tenker det ordner seg?Tror du de har lyst til å reparere den for meg og sette inn de delene som er defekte eller? Forklar situasjonen for creative og se hva de er villig til å gjøre for deg som kunde. Var det jeg mente. Om de er villig til å bytte deler o.s.v. vet jeg ikke da må du maile dem på den adressen jeg henviste til over. Endret 15. juni 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg er egentlig ikke sikker på om det lureste for min del er å sende mail til creative, de fleste merkene er sjelden så gavmild. Har du erfaring med at de har vert snille og hjulpet deg? Tror du/dere at jeg kanskje kan ta begge deler? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg er egentlig ikke sikker på om det lureste for min del er å sende mail til creative, de fleste merkene er sjelden så gavmild. Har du erfaring med at de har vert snille og hjulpet deg? Tror du/dere at jeg kanskje kan ta begge deler? Du bare setter fram problemstillingen din så ser du hva de kan gjøre. Jeg har bare gode erfaringer fra kundeservice`en dems. Har 2 mp3 spiller fra dem så det sier sitt. ( Muvo2 X-trainer 512 mb, Nomad Jukebox 3 20 gig ) Digger også musikk. Du har jo ikke noe å tape på å maile dem. Mer å vinne vil jeg påstå. Enten kan de hjelpe = problem solved kan de ikke så henviser de til hva du må gjøre. Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Post #7:Hvis du har 2 mp3 spillere fra de og er fornøyd med kundeservice fra de er det jo absolutt verdt å prøve! Jeg prøver og venter et svar fra Jankee om det ikke hjelper. tar det lang tid før du får svar av de? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det du evt. kan gjøre (Dersom du ikke allerede har gjort det), er å fjerne all strøm og batteri og så legge spilleren på et litt varmt sted (lenge) slik at du blir kvitt absolutt all fuktighet. Teoretisk sett burde den fungere som normalt igjen da, med mindre noe har "brent istykker" inni. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Post #7:Hvis du har 2 mp3 spillere fra de og er fornøyd med kundeservice fra de er det jo absolutt verdt å prøve! Jeg prøver og venter et svar fra Jankee om det ikke hjelper. tar det lang tid før du får svar av de? Det er vel også 1 års garanti på dem eller komplett da. Glemte å få med. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det var den forsikringa eg tenkte på. men eg er ikkje sikker på om den dekker ulykke slik det skjedde for deg. Det er litt opp til forsikringsselskapene og kva dei dekker i sine vilkår. Det er også ein eigenandel kytta til denne så det blir ei vurderingsak om kva som er mest lønnsomt (at ikkje eigenandelen overstiger refundert beløp) Men når det gjeld garanti eller reklamasjon så kan ein vel vike farvel til det så lenge produktet ikkje står spesifisert at skal kunne tåle fuktig miljø /direkte fukt så er det ingen garantisak viss den blir fuktskada. mvh JanEirik Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Mener dere at jeg har muligheten for at jeg får Spilleren til å fungere eller få en ny igjen? Og hvilken av disse mulighetene er det klokeste valget? Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Etter en telefon til creative sa de at det ville koste 1300 kroner for å reparere den, garantien på spilleren ble ikke regnet med siden det hadde kommet vann i den, vet noen om f.eks. strax kan fikse den billigere? Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Edit:Admins:her ble det en post for mye! Kan der slette denne? Endret 15. juni 2004 av erlend fs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå