bernini Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ser Sony Ericsson lar deg prøve mange av mobilene på internett. De har desverre ingen symbian telefoner som man kan prøve utenom P900, men jeg tenker mer på grensensnittet på 6600/SX1. Hvor kan jeg prøve symbian? Takker for svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 er ikke helt med men du kan sikkert prøve i butikker Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Expert har hvertfall reklamert med demonstrering av 6600. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis du lurer så er m enytemet og sånn egentlig ikke så spesielt, veldig enkelt og greit. Det som er bra med symbian er muligheten for 3partsprogramvare. Det er selve ess'et til symbian. Som flere har nevnt ovenfor så kan du jo alltids bare stikke innom nærmeste mobilforhandler og taste løs Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Tror ikke dere skjønte helt. På SE sine sider kan du prøve en online-version av mobilene... Tror foresten ikke Nokia eller Siemens har det... Edit: Leif var her Endret 15. juni 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 jeg tror ikke at det er mulig å prøve de mobilene nei? men som Admin'c sier: "du kan sikker prøve i butikker!" Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Det er vel alltids mulig å laste ned SDK'ene til mobilene, en stund før de kommer ut i butikkene, tror jeg. Dette kan ihvertfall gi en smakebit på menyen. Det er vel noe slikt som har blitt brukt til bl.a. denne artikkelen. Endret 20. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå