Gå til innhold

foobar2000 format string

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du har ikke for ny versjon, for det fungerer fint her. Har du husket å bruke riktig font? "Lucida Console" anbefales, men andre "fixed width" fonts kan også brukes.

Det letteste hadde vært om du har mulighet til å vise problemet med et screenshot.

Endret av OBServer
Lenke til kommentar

Ut fra screenshot ser det ut til at det er fontvalget som er problemet ja. Gå til:

Preferences->Display->Default User Interface og trykk på knappen Playlist font.. oppe til høyre. Der velger du fonten Lucida Console. Sett den til 'regular' og størrelse 8, så blir det som screenshot på siden du lastet den ned fra.

Håper det hjalp :)

Lenke til kommentar
yey, det hjalp. takk for hjelpen! jeg skiftet font på feil sted, det var problemet...
Bra det løste seg da. :)
hvilken string bruker du?

Siden jeg liker å ha ting akkurat slik jeg vil, og synes det er moro å kode sånt, så bruker jeg mine egne. Dvs for standard UI bruker jeg dynamic, som er navnet på den du har lastet ned, men nå har jeg godt over til å bruke UI Columns (foo_ui_columns) og der bruker jeg en string jeg ikke har delt med noen enda. Den ligner endel på dynamic,men jeg har f.eks. ikke lagt til "guessing" (gjetning av manglende tagger) og mange av de andre funksjonene, og bl.a. derfor er den mye raskere. Den er forøvrig basert på insomnia_0.1 av picmixer, siden jeg synes den var bra, og ikke gadd begynne helt fra scratch denne gangen.

Lenke til kommentar

Har jo seff lyst til å kode selv jeg og, men... du skjønner sikkert. er det noe annet morsomt jeg kan gjøre i foobar2000? sendte en ny e-mail til deg, et lite problem. og si ifra hvis du har noen strings du kan dele med meg...

linken du skrev virker ikke.

på linken til den stringen jeg bruker kunne man laste ned "dynamic.fb2k", hva er det?

Endret av shamanix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...