Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fett program, men jeg så i første episode, når de gikk gjennom hvilke biler de har "pimpet" før, at èn Ferrari Enzo hadde blitt lagt under kniven! Det er jo blasfemi! Man "pimper" ikke opp en slik bil! Nåja, det eneste de gjorde med den var å bytte felger, så jeg vet ikke om man skal kalle det "opp-pimping". Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fett program, men jeg så i første episode, når de gikk gjennom hvilke biler de har "pimpet" før, at èn Ferrari Enzo hadde blitt lagt under kniven! Det er jo blasfemi! Man "pimper" ikke opp en slik bil! Nåja, det eneste de gjorde med den var å bytte felger, så jeg vet ikke om man skal kalle det "opp-pimping". Visste jeg ikke. Så bare de viste frem biler de hadde "pimpet" opp før, som de selv kallte det.. Enzo var blant dem. Lenke til kommentar
Nismoo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvilke episoder er verdt å laste ned da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Haha nå har eg sett min første "Pimp my ride" episode og den er bare rå. Syns de episodene blir litt korte eg da. Så den med den daihatsu HIJET. Den ble da heftig da....hvertfall på innsiden. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Haha nå har eg sett min første "Pimp my ride" episode og den er bare rå. Syns de episodene blir litt korte eg da. Så den med den daihatsu HIJET. Den ble da heftig da....hvertfall på innsiden. Tror bare jeg hadde ledd meg ihjel hvis den hijet'en kom rullende forbi meg Den vingen tar kaka! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Haha nå har eg sett min første "Pimp my ride" episode og den er bare rå. Syns de episodene blir litt korte eg da. Så den med den daihatsu HIJET. Den ble da heftig da....hvertfall på innsiden. 17" felger på en 13" bil er sykt. 20 000 dollar av utstyr satt inn i en bil verdt 400 dollar er ikke noe annet enn vilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå