Gå til innhold

IBM ThinkPad R 40 - Erfaringer ?

Anbefalte innlegg

IBM ThinkPad R 40 (TR4BDNO)

Intel 1.4 M centrino

256 MB RAM

40GB

15" xga/TFT

DVD-CD-RW

3.1 kg

batteri 6.1 time®

Win XP Pro

Vurderes kjøpt for kr.7500- brukt 2mnd. med 10 mnd. garanti.

Erfaringer ? Bra pris / el. for mye for utgående modell :) ? Takknemlig for tilbakemelding / råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Skal brukes av datter /student til nettopp slike oppgaver du nevner.Har selv en FS 1.6/512 /60/15"/DVD-brenner, så denne (IBM R40) var ment som et supplement og fordi jeg tror maskinen er gjennomtenkt og solid i bruk.Lurer mer på om prisen står i forhold til innhold ("Cost-benefit") sml. med nyere modeller som tilbys over nettbutikkene.

Lenke til kommentar
Takk for svar. Skal brukes av datter /student til nettopp slike oppgaver du nevner.Har selv en FS 1.6/512 /60/15"/DVD-brenner, så denne (IBM R40) var ment som et supplement og fordi jeg tror maskinen er gjennomtenkt og solid i bruk.Lurer mer på om prisen står i forhold til innhold ("Cost-benefit") sml. med nyere modeller som tilbys over nettbutikkene.

Tror du gjør et godt kjøp. Den koster jo ca. 11-12000 ny.

Solid maskin er det også.

Lenke til kommentar

Har ikke egne erfaringer, men etter hva jeg kan se utifra hvilke komponenter som er med, samt prisen så syns jeg dette er noe du/datteren din bør investrere i...

spessielt når Win XP medfølger...

Dette er mer enn nok kraft for oppgavene datteren din skal bruke PCen til, og den vil derfor holde lenge.

Slå til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...