frogla Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 IBM ThinkPad R 40 (TR4BDNO) Intel 1.4 M centrino 256 MB RAM 40GB 15" xga/TFT DVD-CD-RW 3.1 kg batteri 6.1 time® Win XP Pro Vurderes kjøpt for kr.7500- brukt 2mnd. med 10 mnd. garanti. Erfaringer ? Bra pris / el. for mye for utgående modell ? Takknemlig for tilbakemelding / råd. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva skal den brukes til? 256 MB RAM er kasnkje litt for lite? Til enklere oppgaver, internettsurfing og skriving, kan den holde fint, men noe særlig tyngre oppgaver blir for mye. Men så får du jo med XP Pro og da... Lenke til kommentar
frogla Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for svar. Skal brukes av datter /student til nettopp slike oppgaver du nevner.Har selv en FS 1.6/512 /60/15"/DVD-brenner, så denne (IBM R40) var ment som et supplement og fordi jeg tror maskinen er gjennomtenkt og solid i bruk.Lurer mer på om prisen står i forhold til innhold ("Cost-benefit") sml. med nyere modeller som tilbys over nettbutikkene. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for svar. Skal brukes av datter /student til nettopp slike oppgaver du nevner.Har selv en FS 1.6/512 /60/15"/DVD-brenner, så denne (IBM R40) var ment som et supplement og fordi jeg tror maskinen er gjennomtenkt og solid i bruk.Lurer mer på om prisen står i forhold til innhold ("Cost-benefit") sml. med nyere modeller som tilbys over nettbutikkene. Tror du gjør et godt kjøp. Den koster jo ca. 11-12000 ny. Solid maskin er det også. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 et godt kjøp er det... skulle kjøpt en slik maskin selv jeg.. Lenke til kommentar
elghai2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har selv hatt Thinkpad lenge og kan ikke si så mye negativt. Den ble tilogmed sjålet for ikke så lenge siden ... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har ikke egne erfaringer, men etter hva jeg kan se utifra hvilke komponenter som er med, samt prisen så syns jeg dette er noe du/datteren din bør investrere i... spessielt når Win XP medfølger... Dette er mer enn nok kraft for oppgavene datteren din skal bruke PCen til, og den vil derfor holde lenge. Slå til! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Den har litt lite minne, men du får mye for pengene. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 IBM ThinkPad R 40 er bunsolid, en ordentlig arbeidshest. Men det spørs jo hva du skal bruke den til. Den er ikke en spillmaskin. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva den skal brukes til har han allerede svart på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå