Nitrius Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tenker på å kjøpe en joystick sånn at det blir lettere for meg å bli og kjøre helikopter, noen som har noen annbefalinger? Også hvordan greier dere å bytte fra tastaturet og musa og over til joysticken når dere setter dere inn i et fly eller helikopter? ligger alt klart på skrivebordet eller? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Logitech Freedom 2.4 er helt ok til BF og BFV. Og som en bonus er den trådløs, så det går kjapt å "kaste" den unna når en må hoppe ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Logitech Freedom 2.4 er helt ok til BF og BFV.Og som en bonus er den trådløs, så det går kjapt å "kaste" den unna når en må hoppe ut. Hva mener du med helt ok? er det noe du ikke liker ved den? du virka ikke så alt for begeistret for den... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Også hvordan greier dere å bytte fra tastaturet og musa og over til joysticken når dere setter dere inn i et fly eller helikopter? ligger alt klart på skrivebordet eller? Jeg er venstrehendt, så jeg har den lille fordelen av at jeg har tastaturet i mitten, musa på venstre side, og joysticken på høyre side. Hadde vært mer komplisert med båre mus og stikke på samme side... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Å fly chopper med stikke er dessverre langt vanskeligere enn å fly med mus og tastatur, men skal man inn i en F-4 så er det kun stikke som duger. Har selv en Logitech Freedom 2.4 som var veldig bra til den tok kvelden, får selvfølgelig ny på garantien. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Å fly chopper med stikke er dessverre langt vanskeligere enn å fly med mus og tastatur, men skal man inn i en F-4 så er det kun stikke som duger. Har selv en Logitech Freedom 2.4 som var veldig bra til den tok kvelden, får selvfølgelig ny på garantien. Det er vel opp til hver enkelt hva som er lett eller ikke. Jeg for min del trives best med stikka når jeg skal opp i chopper og kikke på FI. Jeg har en Microsoft Sidewinder ForceFeedback2 Forresten! =) Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Logitech Freedom 2.4 er helt ok til BF og BFV.Og som en bonus er den trådløs, så det går kjapt å "kaste" den unna når en må hoppe ut. Hva mener du med helt ok? er det noe du ikke liker ved den? du virka ikke så alt for begeistret for den... Jo, er veldig fornøyd med stikka. Det er i spill som BF og BFV den har sin styrke etter min mening. Men i litt mere seriøse flysim's blir den noe puslete. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har en Microsoft Sidewinder ForceFeedback2 Forresten! =) drit bra stikke ! spes. når du spiller microsoft spill ! da rister bordet så at nesten tastaturet faller ned ! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick er helt ypperlig til BFV, ja (se også tråder der folk ber om tips til BF1942-stikke). Den er meget behagelig, lett å flytte frem og tilbake (trådløs), presis og i det hele tatt et meget godt kjøp. En liten svakhet er at den går i hvilemodus for å spare batterier når den ikke er i bruk. Da må du trykke på en av knappene, så tar det omtrent et sekund før den er klar til action igjen. Det går noen minutter før den går i hvilemodus, og når du er vant til det er det ikke noe problem i det hele tatt. I begynnelsen kan det imidlertid by på overraskelser om du hopper inn i et fly og du forlot stikka med full gass. Da vil du sette nedover rullebana uten noen form for kontroll før du har trykket på en knapp og ventet et sekund. Etter å ha havnet i havet et par tre ganger venner du deg til å trykke på en knapp i det du skal til å hoppe inn i et fly, så det er ikke et stort problem. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick er helt ypperlig til BFV, ja (se også tråder der folk ber om tips til BF1942-stikke). Den er meget behagelig, lett å flytte frem og tilbake (trådløs), presis og i det hele tatt et meget godt kjøp. En liten svakhet er at den går i hvilemodus for å spare batterier når den ikke er i bruk. Da må du trykke på en av knappene, så tar det omtrent et sekund før den er klar til action igjen. Det går noen minutter før den går i hvilemodus, og når du er vant til det er det ikke noe problem i det hele tatt. I begynnelsen kan det imidlertid by på overraskelser om du hopper inn i et fly og du forlot stikka med full gass. Da vil du sette nedover rullebana uten noen form for kontroll før du har trykket på en knapp og ventet et sekund. Etter å ha havnet i havet et par tre ganger venner du deg til å trykke på en knapp i det du skal til å hoppe inn i et fly, så det er ikke et stort problem. Okay, bra, skal opp å kjøpe sticka nå gleder meg til å få testa den, så nå skal det nok bli andre boller når det gjelder hvordan jeg flyr Takk for gode svar alle sammen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Da har jeg kjøpt meg Logitech freedom 2.4 cordless joysticken, første intrykk etter å prøvd den litt er, mye lettere å fly værtfall, og stikka er bare helt rå Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da har jeg kjøpt meg Logitech freedom 2.4 cordless joysticken, første intrykk etter å prøvd den litt er, mye lettere å fly værtfall, og stikka er bare helt rå Godt du er fornøyd. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Svitsjer bare over til tastatur i heli og fly, synes det fungerer mer enn vidunderlig (wasd og piltaster). Klart, en joystick vil fremme 'realismen', men d blir litt vel mye knot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå