candyman Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg sitter å ergrer meg over at jeg ikke klarer å få byttet ut det bildet som er til venstre for brukerne i innloggings-fasen i winxp... det står bare windowsXP med logoo der nå... så jeg lurte seff på om hvordan det er man får byttet dette? hadde vært kjempedeilig å få vite det =D Lenke til kommentar
Kennos Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvis det er det jeg tror du mener så er det bare å trykke på det så kan du velge bilder Lenke til kommentar
candyman Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 neinei..ikke sånn...hehe....tenkte på det til venstre for det igjen... Se her! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Style XP fikser dette. Du kan laste ned logons hos fks. www.themexp.org Lenke til kommentar
Kennos Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 HAHAHA,hvorfor må du ha vekk det Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg sitter å ergrer meg over at jeg ikke klarer å få byttet ut det bildet som er til venstre for brukerne i innloggings-fasen i winxp... Jepp, litt av et irritasjonsmoment... Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er feilen med Windows vet du, du må reboote (og dermed logge inn) altfor mange ganger *prøve å være morsom* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Bruk Bootskin, suverent program kun for dette http://www.stardock.com/products/bootskin/ Endret 15. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Disse programmene hindrer deg og instalere enkelte windows uppdate komponenter har jeg lest.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva med å titte innom User Accounts / Brukerkontoer i Control Panel / Kontrollpanel og skifte på The Way Users Log On Or Off / Måten man logger på og av? Liker det egentlig bedre slik jeg Så slipper jeg Style XP og annet Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Klassisk innlogging (med Ctrl+Alt+Del først) er dessuten mye sikrere enn den nye innloggingsbildet. Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Klassisk innlogging (med Ctrl+Alt+Del først) er dessuten mye sikrere enn den nye innloggingsbildet. Og hvis du legger til /noguiboot etter /fastdetect i boot.ini-fila di, slipper du den store masete XP-logoen når maskinen starter. Kun sort skjerm til innloggingen kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå