Gå til innhold

Reparering av Hovedkort?

Kennos

Anbefalte innlegg

Går det an å reparere hovedkort hvis de er ødelagt? Har et MSI hovedkort som jeg ikke vet om det er noe galt med,kan jeg bare levere det til komplett data eller no og be de sjekke om det er noe galt med det?

Endret av Kennos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det her for en stund tilbake,det kom en blåsjerm om at windows ikke var avsluttet på riktig måte eller no sånt,jeg husker ikke helt.Men hvis det går an hvor mye vil det koste meg?

Endret av Kennos
Lenke til kommentar

Har du overklokket noe? Sjekket at alle komponentene ikke har for høye temperaturer? Sikker på at alt er riktig med harddisken din, sjekket minnet med memtest? Virus i registry? Det er en hel del du må sjekke før du kan si at det er hovedkort, så gjerne spesifiser mer hva som er galt, hvordan det skjedde osv.

En blåskjerm nå og da er vel ikke så helgæærn, så lenge Bill sitter og trekker i trådene.

Lenke til kommentar

La meg si det sånn,jeg fikk ikke startet maskinen ordentelig osv,noen ganger kom den halveis i windows loadinga så kom blåskjermen.Det kan ikke være at hovedkortet ikke passer til HD'n, det og hd'n satt i pc'n når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...