dolemite Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan vel snart trygt si at prosjektet er dødt? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Joda...Det skjer da litt.... Har akkurat kommet hjem fra ferie... Var forlover til en stakar.. og gjett hvem som ikke klarte å styre seg??? Måtte jo skrive HJELP under skoene til stakaren..... Funka som bare det.... Vart liv i kirka vaffal.... Men nå er det slutt på bilmekking, ferie og anent.... Så da er det Tilbake til det gode gamle... Har allerede begynt å pusle litt...så det kommer en reel oppdatering om en liten liten stund. Det der var den siste posten hans... Han ble sikkert anmeldt for å ødelegge et bryllup og soner sikkert et par år Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvordan går det? Kommet noe lenger? Lest igjennom hele nå. Skikkelig bra! Skulle ønske jeg også kunne klare noe sånt Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hm....tok fyren helt kvelden eller? Kanskje han ble litt for digitalisert og døde... Men litt kjipt at et så kult proskjekt med masse potensiale døde så brått...i det minste gitt oss en forklaring hvorfor Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Mhm, snål sak. Men kanskje det er noen små "detektiver" her på forumet som kan prøve å oppsøke mannen? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) siste inlegget hans var: Skrevet: 11/08/2004 : 20:33 ! (innlegget etter hjelp under skoa) foresten: [email protected] Endret 14. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 noen som veit hvor jævelen bor ? neida... kunne bare ikke dy meg ble litt sur... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) noen som veit hvor jævelen bor ? neida... kunne bare ikke dy meg ble litt sur... Flere som ble det. Innom det emnet her nesten hver dag for å sjekke om han har dukket opp igjen EDIT: Fikset litt på alle smileys i quoten. EDIT2: Fikset litt til. Endret 30. desember 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg sendte mail til for et par uker siden, har ikke fått svar Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå er det kanskje på høy tid å få denne stengt? Hvis dethbydigital kommer tilbake så for han opne den igjen. Begyner å bli endel spam her. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 blir nekta av kona kanskje..? hmmm... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Seriøst, folk bør ta seg et par boller og roe seg ned. Det kommer ikke særlig mye positivt ut av å spamme ned en tråd med assorterte variasjoner av "VI VIL HA UPDATE!!". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg