inaktiv000 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) I dag (etter siste eksamen) er jeg ferdig med videregående skole! Endret 14. juni 2004 av cecolon Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) du mente vel i morgen? måtte vi overleve denne dagen! edit_ wow slik tiden flyr Endret 15. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Gratulerer da. Hva skal dere gjøre nå? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Nai genesis, du går nok en dag lenger enn meg på skole Hadde eksamen på mandag. Hva vi skal gjøre nå... hmmm... ehrm.. tja.. Neida. Jeg skal nyte friheten i sommerferien, utrolig herlig å kunne gjøre det jeg vil uten å måtte først finne ut om jeg har en stil eller prøve dagen etter. Til høsten blir det militæret, og året etter har jeg tenkt meg til NTNU. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 gratulerer! for min del så er eg ferdig med ungdomskolen på Torsdag... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har igjen muntlig eksamen i nyere historie på torsdag, så er det ferdig med VGS.. Burde egentlig lest som pokkertn, er lissom 500 sider, men jeg ser det positive; Jeg skal _ALDRI_ mer ha religion, matte, bed.øk, norsk eller gym igjen.. (vertfall ikke den typen..) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ferdig så veEEEldig ferdig. nå ska livet tas med ro. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 FERDIG! WEEEE! =) Toppa heile driden med en muntlig i naturfag som jeg fikk fem på uten å lese til. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå