slappy2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For alle dere som hater Nokia 3200 så kan dere ytre deres meninger her. Jeg for min del erger meg grønn over en i klassen min som briefa så hardt med den. Så ble den stjålet , men hun kjøpte seg den på nytt. Så her er det bare å stå på. Så kansje vi unngår at andre amøber vil kjøpe den i nær fremtid. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Fantastisk irriterende og barnslig innlegg Endret 14. juni 2004 av rikkmund Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva i all verden er galt med den telefonen da?! Her får du en meget bra telefon med både kamera og radio til under 1000 lappen UTEN abb. Tull og lage en slik topic spør du meg! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For alle dere som hater Nokia 3200 så kan dere ytre deres meninger her. Jeg for min del erger meg grønn over en i klassen min som briefa så hardt med den. Så ble den stjålet , men hun kjøpte seg den på nytt. Så her er det bare å stå på. Så kansje vi unngår at andre amøber vil kjøpe den i nær fremtid. Så egentlig hater du personen som kjøpte den og ikke selve mobilen... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For alle dere som hater Nokia 3200 så kan dere ytre deres meninger her. Jeg for min del erger meg grønn over en i klassen min som briefa så hardt med den. Så ble den stjålet , men hun kjøpte seg den på nytt. Så her er det bare å stå på. Så kansje vi unngår at andre amøber vil kjøpe den i nær fremtid. Så egentlig hater du personen som kjøpte den og ikke selve mobilen... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Dette er det desidert mest idiotiske innlegget jeg noensinne har sett her inne. Og jeg har sett mange dustete innlegg. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 En i klassen fikk mobilen sin stjålet etter å ha briefet med den! Åh HERREGUD la oss lage en hat topic om den mobilen da! For det var mobilen sin skyld at den ble stjålet ja.. ehm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg