Gå til innhold

Radeon X800 Bulk, når?

KydeX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, ikke så mye billigere enn de andre da... men man kan kanskje ikke forvente noe mer.

Den er på lik linje med Sapphire sitt, og der følger det med 2 spill, TRAOD og CZ. I seinere utgaver (bundelskifte) kommer Splinter Cell Pandora Tomorrow og POP Sands of time.

Lenke til kommentar
Har derfor bestilt denne først som sist .. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300669&cks=SER .. Cool . :dribble:

Hjelpe meg for en pris da... Yter X800XT så mye bedre enn X800Pro at det er verdt over 1000 kroner mer?

Var det jeg også lurte på,derfor bestilte jeg med et sapphire x800pro Vivo kort :)

Har man penger til et x800xt,så er det jo det samme ;)

:p X800TX yter i noen sammenhenger opptil 30 % bedre enn X800 Pro , i følge diverse hardware sider . Forsjellen er jo mye høyere klokkehastighet på minne og VPU , pluss 4 ekstra pipelines ( 33 % Fler enn X800Pro ) .

Jeg synes det var vert 1000 kr ekstra !! :yes:

Lenke til kommentar
Hverken X800XT PE eller X800XT har kommet ut på markedet, så sjansen for at han har det er umenskelig liten.

Han må da ha svært gode kontakter innenfor ATI.

Oki, jeg bare lurte på det siden han sa: "Jeg synes det var vert 1000 kr ekstra"...

Men jeg vet jo selfølgelig at X800XT PE ikke har kommet ut på markedet enda...

Lenke til kommentar
Jeg synes det var vert 1000 kr ekstra !!  :yes:

Har du X800XT?

:no: Nei jeg har ikke fått X800XT kortet , har bestilt fra norek , det er ubekreftet 26.06.04 . Venter utålmodig...

Når jeg skrev "jeg syntes det var vært det " var det når jeg vurderte hvilket kort jeg skulle velge .

Lenke til kommentar

X800TX yter i noen sammenhenger opptil 30 % bedre enn X800 Pro , i følge diverse hardware sider . Forsjellen er jo mye høyere klokkehastighet på minne og VPU , pluss 4 ekstra pipelines ( 33 % Fler enn X800Pro ) .

Det i fet skrift er jo bare tull og vås.

X800Pro har null problemer med å klokke igjen og klokke langt, langt forbi X800XT Stock. At X800XT kan klokkes lengre enn X800Pro er også tvilsomt, da det er samme kjerne ;)

4 ekstra pipelines kan eventuelt låses opp.

1000 kroner mer er greit, den er raskere, og har du de ekstra pengene er det en god deal. Men ytelsesforskjellen er ikke så stor som du vil ha det til ;)

Lenke til kommentar

Hvis det bare var en god måte å låse opp pro's enkstra pipelines, så hadde det ikke vært spørsmål om jeg skulle hatt pro eller xt. Desverre virker det fremdeles ut som det er helt tilfeldig om det fungerer eller ikke, og det en god del flere av moddene som feiler enn de som lykkes. Synd at de ikke har funnet noe skikkelig samsvar mellom kjerne-kodene og mulighet for å låses opp en gang =/

For meg er det uaktuelt å gå for et 12pipeline kort når jeg føst spytter ut såpass mye penger som jeg gjør for dette nye systemet jeg bygger. Da får jeg heller bite i det sure gresset, og bestille en XT PE i stedet.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...