Mira Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Som sagt har jeg bare en vifteplass i kabinettet, er det veldig mye styr å snekre en til? Nei, har selv laget fire. Hvis det er så varmt som du sier i kabinettet virker det som om det ikke kommer til å holde med bare en vifte. Det er viktig med god og riktig luftgjenomstrømning. En innsugsvifte nede forran og en utblæsvifte oppe bak? Innlegg nummer 500! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Det er viktig med god og riktig luftgjenomstrømning. En innsugsvifte nede forran og en utblæsvifte oppe bak? Høres bra ut, får finne noen som kan snekre meg et hull... (er totalt n00b på slike ting selv). Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Mitt powercolor 9800 pro kort tok også kvelden. Etter å ha spilt far cry (det første spillet jeg testa) i 2 minutter så ble grafikken nokså dårlig, og den kom seg aldri igjen i noe som helst spill. Et nytt kort er på vei.. Lenke til kommentar
riffy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det samme har hent meg..med samme kort...virket fint i ca 1-2 uker.deretter var det bare artifacts. Har sendt kortet tilbake og håper på nytt kort. kan legge til at jeg har prøvd med nye drivere..har 2 vifter i kabinett..vifta på kortet går rundt..prøvd med åpent kabinett..uten hell. bruker no mitt gamle sapphire raedon 9600 kort Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Så da er forslaget at jeg bør sende tilbake kortet for å få et nytt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det har altid vært problemer med vifta på Powercolor... Det er det værste tullet jeg noensinne har hørt!!! Mitt powercolor kort funker som bare det! ikke noe problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Netshop-mannen mente dette var et "velkjent problem" med Powercolor-kortene, og at jeg derfor skulle sende det inn til test\bytting. Blir litt nedtur å gå tilbake til mitt GF4MX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå