Gå til innhold

NY hjemmekino receiver


Anbefalte innlegg

Ja Yamaha har jo fått mye bra kritikk for mange av sine surround recivere de siste 18 månedene, men de er litt strømsvake.

 

På utstyrsiden ellers, er det neppe mange som kan måle seg med det Yamaha tilbyr.

 

Ellers er det jo mye knask og få tak i brukt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett litt på harman kardon, har noen erfaring med h&k sin nye serie ?

harman kardon er konge! har nettopp kjøpt meg dvd506 LE. knall den hvertfall. skal vel bytte ut reciveren min om litt. har en grei sony nå, men synes h/k er så deilig at jeg må kjøpe meg reciver også. Kanskje du vil kjøpe min sony reciver Kebab Kongen?

Endret av pastrom
Lenke til kommentar

Harman Kardon har alltid vært kjent for ooomph, bass og kraft. Den har ikke engelsk lyd for å si det sånn.

 

H/K er noe man enten elsker eller hater. Den har mange gode kvaliteter og til syvende og sist koker det ned til hva slags lydbilde man liker. De som liker oppløsning, detaljrikdom osv bør kanskje tenke seg to ganger om, da det finnes andre gode konkurrenter, derimot, liker du lydbildet H/K står for, så er det få som klarer å konkurrere med det. Rotel klarer det, blandt noen få andre.

 

DrE

Lenke til kommentar

Rotel (det jeg har hørt) er litt mer sedat og pyntelig. H/K er mer overveldende.

 

Forsterkervalg er meget personlig og det beste rådet jeg kan gi er at man må få prøve de aktuelle produktene på sine høytalere i sin egen stue. Vil ikke forhandleren gi deg denne muligheten, vil han ikke ditt beste!

 

ED: ...

Endret av PIIIpower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...