_FeNiX__ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvordan kan jeg sette opp min datamaskin, med Windows XP, slik at den er mest mulig beskyttet mot virus og andre sikkerhetstrusler, foruten virus-programmet jeg allerede har. Vil sikre en mest mulig stabil og sikker drift av maskinen uten at jeg trenger å tenke på å oppdatere ting manuelt hele tiden. Tenker da på hva og hvordan jeg gjør dette. Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 sett på automatisk oppdatering av xp. instaler ein brannmur (sygate og zonealarm er to bra gratis alternativ) instaler spywareblaster, adaware og spybot. då skulle du vere godt sikra. Lenke til kommentar
_FeNiX__ Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hva med det "Sikkerhets-nivået" i IE? Andre ting? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 bytt til opera, det er sikrere Lenke til kommentar
_FeNiX__ Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Holder meg til IE.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Test sikkerheten til internet browseren din her: http://bcheck.scanit.be/bcheck/ ... Lenke til kommentar
_FeNiX__ Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå