Gå til innhold

Treghet hos Komplett og Posten?


Anbefalte innlegg

Ordre plassert: 2004-06-14T08:39:09.567

Released for picking: 2004-06-14T09:41:43

Picking started: 2004-06-14T09:41:43

Packing completed: 2004-06-14T12:37:40

Shipped: 2004-06-14T14:39:01

 

Så langt så er det noenlunde slik det pleier å være, men så

 

Søketidspunkt, dato: 14.06.04, tid: 22:40:41

Informasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten

 

Hvordan er det mulig å ha alt pakket og klart for så å ikke klare å få levert pakken til Posten samme dag? Så skal vel posten ha 2 dager for å få levert pakken fra imorgen, slik at den ikke er fremme før på torsdag.

 

Dette synes jeg er altfor dårlig!

 

Egentlig burde vel en Servicepakke klare å være fremme dagen etter i Oslo-området?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må du tenke på at mange av de som jobber på lageret til komplett sansynligvis er skoleelever som i disse dager har eksamner osv så det fort kan være mange borte. Hos posten er kanskje mange igang som sommervikarer noe som kan gjøre at ting blir glemt eller gjort feil.

Lenke til kommentar

Ha ha ha... ta deg ei drua...

 

Veldig utålmodig du var da.... :D Den dukker nok opp snart skal du se...

Jeg satt også og ventet på en pakke fra elkjop.no.... trodde ikke den ville komme før dagen etter.

Jeg sjekket på posten.no kl 18.50 og vips der var det nye kameraet mitt...

 

Det tok altså 2 dager... :D

Lenke til kommentar
Nå må du tenke på at mange av de som jobber på lageret til komplett sansynligvis er skoleelever som i disse dager har eksamner osv så det fort kan være mange borte. Hos posten er kanskje mange igang som sommervikarer noe som kan gjøre at ting blir glemt eller gjort feil.

Skuleelevar på Komplett sitt lager? Komplett har ikkje akkurat rykte på seg å være dei raskaste, er som oftast ein eller to dagar seinare enn dei raskaste.

Lenke til kommentar

Synes en ting i samfunnet er synd jeg. Er så mange fler folk som klager, enn folk som skryter. Er personlig meget fornøyd med komplett.no.

Det kan jo være en ide å la posten sortere pakkene sine om natta og søke om morraen. Isteden for å klage allerede. Du kan jo ikke vite sikkert at den ikke er hos posten.

 

Spiller det noen rolle om den ikke er i systemet til posten enda? Er jo viktigere at den faktisk er på vei til deg...

Lenke til kommentar

Åpne Ordre

Bestillingsdato: 2004-06-10T14:35

Ordrenummer: 101655555

 

Ordrestatus: Confirmed/Mottatt

 

Antall Varenr. Beskrivelse

1.00 107929 Thrustmaster Tacticalboard USB

spillutstyr til PC

1.00 122610 NEC DVD-brenner IDE ND-2500A, Bulk Sort

DVD+R/+RW og DVD-R/-RW

1.00 124003 That's Write DVD+R plate 4,7GB 4x

(Sølv) 50 stk. i Video Cover

 

Hva synes dere om denne bestillingen då ???

Bestilt Torsdag 10/6 og forsatt er bestillingen åpen , har snakket med komplett i går og i dag , og svaret eg får er at de har SÅ mye å gjøre , men de skal purre på lagerfolkene.

Snart ei uke uten at noe skjer , EG er ikkje fornøyd med komplett....

Lenke til kommentar

Lille baby :p Ikke vondt ment, men man må nesten smøre seg med tolmodighet nå som sommeren kommer. Skjønner frustrasjonen, har venta over 3 uker på en vare bestilt ifra en forretning i Kristiansand. Kristiansand er rundt om en time unna, kunne faktisk kjørt over dit og plukket det opp pronto. Men det er sommer, og tusen andre ting å gjøre - f.eks. bestemme hvor hengekøyen skal settes opp i år :love:

 

Venter typisk 1-2 uker på varer ifra Komplett. Bestilte faktisk en Samsung 160GB P80 disk derfra nylig, tok rundt om 13 dager (sjekket logg nå). Nå skal det sies at jeg samme tid sendte en nød-disk ned til en bekjent i Nederland (diskkræsj), og at denne disken ankom over en uke før Komplett sin ;-> Men, klager ikke. Komplett har vært kjempe greie å handle med tidligere. Og, som sagt - det er sommer. For alt det jeg vet, henger de fortsatt litt etter pga system oppgradering.

 

Både Multicom og PS Data er noe nærmere hvor jeg bor, og bruker 2-3 dager typisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...