kaliber Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) jeg har en mist frostbite kjøler, der jeg kan montere enten 2 60mm vifter eller 2 80mm vifter på den. da er saken den, 2 vifter som blåser luft inn eller 2 vifter som blåser luft ut, eller 1 vifte blåser inn og ei vifte blåser ut.. har dere noen formening om dette? hva er det beste? eller må jeg eksperimentere selv.. Endret 14. juni 2004 av kaliber Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har en sånn kjøler som du kan feste 2 vifter på og jeg leta etter tester på hva som var best og fant ut at det som var best er at den ene blåser inn og den andre ut! Ville gått for 2 80 mm vifter! Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 takker. hva er din idle temp og full load med to vifter på kjølern da darkx ? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Idle er 39 og load er 48, men jeg har et veldig stort støv problem så jeg må ha døra av for å få den tempen! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Idle er 39 og load er 48, men jeg har et veldig stort støv problem så jeg må ha døra av for å få den tempen! ehh... støvsuger.. et lite hint bare.. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 brukte du noen spesielle skruer for å feste ei 80mm vifte da darkx ? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 ehh... støvsuger.. et lite hint bare.. Hehe jeg har gjort rein hele PC'en nå da! Blir mye støv pga helikopter og fly! brukte du noen spesielle skruer for å feste ei 80mm vifte da darkx ? Altså til den vkjølern jeg kjøpte fulgte det med 4 lange skruer til å skru vifta fast med! Altt jeg gjorde var å ta 2 av de skruene og brukte de til den andre vifta! Funka perfekt det å! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå