nataS_666 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Er det noen andre som har problem med å save final fantasy VII på PS2, og som har en løsning på mitt problem????? Endret 14. juni 2004 av nataS_666 Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du må kjøpe deg et Playstation 1-minnekort. Du kan ikke lagre saves fra Playstation 1-spill på et Playstation 2-minnekort. Lenke til kommentar
nataS_666 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Takk for det :-) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvorfor skal du save da? Er da ikke så vanskelig å runne et FF-spill uten save Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Noen PSX-spill må t.o.m. ha et originalt Sony minnekort for å kunne save. Fant ut at Xenogears trengte det etter at jeg hadde kjøpt meg et nytt 24MB kort Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvorfor skal du save da? Er da ikke så vanskelig å runne et FF-spill uten save Mange som faktisk liker å prøve å finne ut div. hemmligheter ol, nyte historien fullt ut, levle osv Da MÅ man ha et minnekort fordi aldri i verden om du klarer å fullføre det.. Jeg brukte vel i overkant av 60timer++ på FFVII, og da nøt jeg hvert sekund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå