ossa Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har et problem; Etter at jeg gikk ifra Windows ME som maskinen min ble levert med når jeg kjøpte den brukt for et par år siden(Toshiba tecra 8000), til Windows 98 SE, får jeg ikke Floppy'en til å virke. Den kan være både intern og ekstern, men den virker ikke uansett. Det er lys i den, men a: kommer ikke opp i "min datamaskin", og jeg kan heller ikke kjøre commando a: i DOS. Noen som kan hjelpe? Muligens et driverproblem, men vet ikke hvor jeg finner driverer, når jeg ikke vet hva jeg skal lete etter. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 WindowsMe'n var antageligvis en spesiell Toshiba-utgave... (Win98SE er uansett generelt dårligere. Ifølge meg.) Lenke til kommentar
ossa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Tror maskinen engang ble levert med 98, står ivhertfall det på den. Men det må være mulig å laste ned nye drivere for denslags..problemet er at jeg ikke har så mye peil, og vet ikke hvor jeg skal lete når jeg ikke vet hvilke drivere jeg skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå